Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش کاپیتان پی‌اس‌جی به حضور مسی در پاریس

© REUTERS / MASSIMO PINCALionel Messi
Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مارکینیوش کاپیتان برازیلی پاریسن‌جرمن در گفت‌وگویی احتمال پیوستن مسی را به این تیم رد نکرد و به تمجید از این بازیکن آرجانتینی پرداخت.

به گزارش اسپوتنیک، تابستان آینده قرارداد مسی با باشگاه بارسلونا، جایی که او کل زندگی حرفه‌ای خود را تا به امروز در آن سپری کرده است، به پایان می‌رسد و در صورتی که قرارداد خودش را تمدید نکند، می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد راهی تیم دیگری شود.

FC Barcelona's Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان
آیا نیمار به دیدار مسی می‌رسد؟

از باشگاه‌هایی که مسی می‌تواند به آن‌ها بپیوندد و یا آن‌ها این بازیکن را به خدمت بگیرند، می‌توان به اینترمیلان، منچسترسیتی و پاریسن‌جرمن اشاره کرد زیرا هر سه باشگاه توان مالی چنین انتقالی را دارند.

اخیراً نیمار ستاره پاریسن‌جرمن که برای چهار سال با مسی در بارسلونا هم‌تیمی بود، در گفت‌وگویی اظهار داشت که دوست دارد بار دیگر با مسی در یک تیم بازی کند و همین موضوعات شایعاتی را به میان آورده و بسیاری از رسانه‌ها مدعی اند که آینده لئو در پاریس خواهد بود.

پدر این بازیکن امروز مذاکره با پاریسی‌ها را رد کرد اما مارکینیوش کاپیتان پاریسن‌جرمن در گفت‌وگو با بین‌ اسپورت احتمال پیوستن مسی را به این تیم رد نکرد و به تمجید از او پرداخت.

او در این مورد گفت:" باید ببینیم چه رخ خواهد داد. زمانی ما در تیم ملی و باشگاهی رقیب بودیم. مسی بازیکنی فوق العاده است. همه ما می‌دانیم او چه توانایی‌هایی دارد و باید ببینیم شرایط چطور پیش خواهد رفت".

این در حالی‌ست که برخی از نامزدان پیشتاز ریاست باشگاه بارسلونا، حفظ مسی را در صدر برنامه‌های خود قرار داده اند و به هواداران این باشگاه وعده سپرده اند که هر طور شده این بازیکن را در نیوکمپ نگه می‌دارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала