واکنش عبدالله عبدالله به کشته شدن معاون والی کابل

© @Dr. Abdullah Abdullah/FBعبدالله عبدالله
عبدالله عبدالله   - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس شورای عالی مصالحه ملی در واکنش به خبر جان باختن معاون والی کابل، می‌گوید که افزایش حملات تروریستی، دشمنی آشکار با روند صلح است.

 به گزارش اسپوتنیک، عبدالله عبدالله، رئیس شورای عالی مصالحه ملی، در واکنش به خبر کشته شدن معاون والی کابل درانفجار امروز کابل، با نشر پیامی در صفحه فیسبوک خود نوشت: از وقوع این رویداد هراس‌افگنانه و تروریستی به‌شدت متأثر گردیده‌ایم.

آقای عبدالله افزود، افزایش حملات تروریستی، دشمنی آشکار با روند صلح و نشان‌دهندۀ هراس دشمنان کشور از حل مشکل و بحران از راه گفت‌وگو و مذاکره است.

رئیس شورای عالی مصالحه ملی گفت، ما باورداریم که دهشت‌افگنان از طریق حملات و ایجاد رعب و وحشت میان مردم به اهداف شوم خود نمی‌رسند.

وقوع انفجار در تایمنی شهر کابل - اسپوتنیک افغانستان
تیراندازی تفنگ‌داران ناشناس در کابل

وی در اخیر این پیام به شهدای رویداد تروریستی امروز بهشت‌برین و با خانواده و بستگان‌شان ابراز همدردی و غم‌شریکی نموده است.

گفتنی است که صبح امروز، موتر حامل محبوب‌الله محبی؛ معاون والی کابل در ساحه مکروریان چهارم هدف ماین مقناطیسی قرار گرفت.

در این انفجار، معاون والی کابل و سکرترش جان باختند و دوتن از محافظین‌شان زخمی شدند.

اگرچه کابل در این اواخر شاهد حملات بزرگ انتحاری و هماهنگ شورشیان نبوده، اما آرامش هم در پایتخت برقرار نیست. شهر کابل این روزها تقریبا هر روز شاهد انفجار مین‌های مغناطیسی و قتل‌های هدفمند است.

پلیس کابل تایید کرده که حوالی ساعت 6:30  بامداد امروز در مربوطات ناحیه دوازدهم پایتخت یک سرباز پلیس در پی شلیک افراد ناشناس کشته و یک سرباز دیگر زخمی شدند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала