Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لئو در آستانه رکورد تاریخی؛ پیام مسی پس از زدن گل سه امتیازی برابر لوانته

© REUTERS / MASSIMO PINCASoccer Football - Champions League - Group G - Juventus v FC Barcelona - Allianz Stadium, Turin, Italy - October 28, 2020 Barcelona's Lionel Messi celebrates scoring their second goal
Soccer Football - Champions League - Group G - Juventus v FC Barcelona - Allianz Stadium, Turin, Italy - October 28, 2020  Barcelona's Lionel Messi celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستاره آرجنتینی بارسلونا پس از بازی با اوساسونا دچار طلسم شده بود اما بالاخره بعد از سه بازی گلزنی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا موفق شد در هفته‌ی سیزدهم لالیگا با نتیجه‌ی 1 بر 0 لوانته را شکست دهد، تک گل بارسلونا را در این بازی لیونل مسی به ثمر رساند تا پس از روز های بدی که داشت بالاخره یک بازی خوب داشته باشد و به پیروزی تیمش کمک کند.

لئو مسی - بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
بارسلونا 1 – لوانته 0؛ پیروزی دشوار کاتالان‌ها با 600مین گل لیونل مسی

مسی در مقابل لوانته گل ارزشمند و سه امتیازی را برای بارسلونا در دقیقه 75 به ثمر رساند. لئو در این بازی به رکورد 642 گل برای بارسلونا رسید و حالا فقط یک گل تا رسیدن به رکورد پله که 643 گل در سانتوس به ثمر رسانده بود، فاصله دارد. گلی که می تواند لئو را به تاریخ متصل کند.

مسی در دو بازی اخیرش  که با شکست بارسلونا به اتمام رسیده بود ، نتوانسته بود گل بزند و دو بازی بد را مقابل کادیز و یوونتوس پشت سر گذاشته بود اما بالاخره پایش به گلزنی باز شد و توانست یک گل سه امتیازی و ارزشمند را به ثبت برساند. در کل تاریخ هیچ بازیکنی بیشتر از پله برای یک باشگاه گل نزده و حالا لئو در آستانه برابری با اوست.

فوق ستاره آرجنتینی پس از زدن گل سه امتیازی بارسلونا مقابل لوانته با انتشار تصاویری در شبکه‌های اجتماعی نوشت:«امشب ما جشن گرفتیم و از دیدن این بازی و موفقیت خوشحال شدیم." تا به نوعی با این پیام به خودش و هوادارانش انگیزه داده باشد.»

باید دید عملکرد بارسلونا و لیونل مسی در ادامه‌ی مسیر به چه شکل خواهد بود.

View this post on Instagram

A post shared by Leo Messi (@leomessi)

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала