Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چراغ سبز پدر به مشتریان پسر؛ هالند در دورتمند خوشحال است، اما؟

© AFP 2023 / THOMAS KIENZLEЭрлинг Холанн
Эрлинг Холанн - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پدر ارلینگ هالند که هم زمان مدیر برنامه های این بازیکن آینده دار نروژی نیز است، به صورت غیر مستقیم به جدایی اش از دورتمند دامن زد.

به گزارش اسپوتنیک، درخشش بی نقض و فوق العاده این بازیکن نروژی در ترکیب دورتمند در رقابت های بوندسلیگا و لیگ قهرمانان، باعث شده تا وی در تیررس بیشتر تیم های صاحب نام قاره سبز قرار بگیرند.

در حالی که بسیاری معتقدند رئال مادرید برای جذب هالند دندان تیز کرده، اما به نظر میرسد در انگلیس دو تیم همشهری یونایتد و سیتی نیز در حال ایجاد یک رقابت برای خرید این بازیکن با استعداد دنیای فوتبال شوند.

اکنون پدر ارلینگ هالند در تازه ترین مصاحبه اش طوری صحبت کرده است که ظاهرا مشتریان وی باید برای خروج وی از دورتمند امیدوار باشند، زیرا موکل ارلینگ به صورت غیر مستقیم جدایی اش را از دورتمند رد نکرده است.

آلف-اینگه هالند، بازیکن سابق لیدزیونایتد و منچسترسیتی پس از این که پسرش جایزه پسر طلایی سال 2020 را از سوی توتواسپورت به دست آورد، در گفتگو با این روزنامه تورینی گفت:"ما به بردن این جایزه افتخار می کنیم. ما دو سال است که در خانه درباره این جایزه صحبت می کردیم، در حال حاضر او بسیار خوشحال است. "

قهرمانان هالند: رونالدو، ابراهیموویچ و بالوتلی

ملی پوش سابق نروژی که پس از آسیب دیدگی وحشتناکش پس از برخورد با روی کین هافبک سابق منچستر یونایتد در سال 2001 مجبور به بازنشستگی و خداحافظی از فوتبال شد، همچنین در موردقهرمانان کودکی پسرش نیز صحبت کرد.

وی در این مورد گفت: "او در کودکی ابراهیموویچ و کریستیانو و همچنین بالوتلی را دوست داشت. با این وجود قهرمان او رابین هود بود. یک بار ما با هم به جنگل شروود رفتیم ،"

همچنین وی در مورد خصویات این بازیکن با استعداد نیز گفت: "او دوست دارد آشپزی کند و من می توانم به شما اطمینان دهم که او یک آشپز عالی است. البته او بیشتر از همه گوشت یا ماهی را ترجیح می دهد.

هالند پس از هت تریک خیره کننده در اولین بازی اش در لیگ قهرمانان برای ردبول سالزبورگ در لیگ قهرمانان اروپا در سپتامبر 2019 به یک شهرت جهانی رسید و در محراق توجه بسیاری از تیم های بزرگ از جمله رئال مادرید، منچستر یونایتد و بوروسیا دورتموند قرار گرفت.

البته دورتموند در جنوری امسال با مبلغ 20 میلیون یورو بازیکن جوان نروژی را به خدمت گرفت و تا اکنون وی نقش فوق العاده مهمی در موفقیت ها و پیروزی های این تیم داشته است.

هالند تا سال 2024 با زنبورها قرارداد دارد، اما پدرش در مورد آینده اش گفت: "در حال حاضر او در دورتموند خوشحال است، اما ارلینگ عاشق چالش ها است و در فوتبال هرگز نمی دانید چه اتفاقی رخ میدهد. ما باید صبر کنیم که چه اتفاقی رخ میدهد."

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала