Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وقتی لاهوز داور باشد، رئال شکست نمیخورد؛ کاسمیرو محروم شد

© REUTERS / Juan MedinaСудья показывает желтую карточку игрокам в матче с "Барселона" - "Реал Мадрид"
Судья показывает желтую карточку игрокам в матче с Барселона - Реал Мадрид  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گزارشی در روزنامه موندو منتشر شده که نشان میدهد که آمار رئال مادرید در زمانی که متئو لاهوز داور مسابقات این تیم بوده، به نفع این تیم است.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته رئال مادرید به لطف یکی از گل های کاسمیروی برزیلی برابر تیم همشهری اش به برتری رسید و موفق شد ضمن کاهش اختلاف در صدر جدول دوباره برای قهرمانی امیدوار شود.

گل اول تیم زیدان را کاسمیرو در دقیقه 15 به ثمر رساند تا تیم زیدان با روحیه بهتری به بازی ادامه دهد و در نهایت با گل دوم که توسط کارواخال به ثمر رسید به سه امتیاز مهم این مسابقه برسد.

با این حال خبر بد برای زیدان این است که وی در بازی بعدی تیمش هافبک دفاعی قدرتمندش را در مسابقه روز سه شنبه برابر بیلبائو در اختیار نداشت، زیرا کاسمیرو دیشب در دقیقه 36 بازی با کارت زرد متئو لاهوز روبه رو شد و 5 اخطاره شد.

البته کاسمیرو پس از پایان بازی به تمجید از داوری متئو لاهوز هم پرداخت و گفت: برای من لاهوز داوری بسیار جدی و خوب است که همیشه تصامیمش را با صلابت میگیرد.

البته روی کاغذ نشان داده میشود که لاهوز بهترین داور برای رئالی ها به حساب می آید.

در کل و در شش باری که در مسابقات رئال داور بوده، این تیم 6 پیروزی به دست آورده است که 5 تای آن خانگی بوده و یکی از آن خارج از خانه.

لاهوز در شش بازی گذشته رئال مادرید 10 کارت زرد به تیم زیدان نشان داده و 13 کارت هم به تیم های رقیب نشان داده است.

نکته قابل توجه اینجاست که هیچ بازیکنی از رئال در زمانی که لاهوز داور بازی بوده، اخراج نشده است.

در حال حاضر هیچ بازیکن دیگری با چهار کارت زرد در آستانه محرومیت نیست، اما کروس با سه کارت زرد و به ترتیب کارواخال، راموس، ناچو، مودریچ و مارسلو نیز با 2 کارت زرد میتوانند محرومیت هایی را برای تیم زیدان به بار بیاورند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала