Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرخیو راموس؛ پادشاه مقتدر دربی مادرید

© REUTERS / JUAN MEDINAПолуфинал ЛЧ "Реал Мадрид" - Бавария Мюнхен"
Полуфинал ЛЧ Реал Мадрид - Бавария Мюнхен  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرخیو راموس در کاماس سویا که 500 کیلومتر از مادرید فاصله دارد متولد شده، اما اکنون به عنوان پادشاه پرشورترین بازی پایتخت اسپانیا است و سال‌ها در یاد و خاطرات پایتخت نشینان باقی خواهد ماند.

به گزارش اسپوتنیک، حساس‌ترین دیدار هفته سیزدهم لالیگا، بامداد یک شنبه میان دو تیم مادریدی رئال و اتلتیکو در ورزشگاه آلفردو دی استفانو برگزار خواهد شد و سرجیو راموس در درون زمین رهبری بازیکنان رئال را به عهده خواهد داشت.

سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید  Футбол. Товарищеский матч. Россия - Испания - اسپوتنیک افغانستان
راموس، مودریچ و واسکز چشم انتظار تمدید قرارداد

این کاپیتان باتجربه تا حالا 43 دربی را تجربه کرده و تأثیر به سزایی در موفقیت‌های رئال مادرید در برابر اتلتیکومادرید داشته است.

راموس نخستین دربی خود را در فصل 2005-2004 در ورزشگاه ویسنته‌کالدرون جایی که رئال مادرید با نتیجه 0-3 برابر تیم همشهری به پیروزی رسید، تجربه کرد.

راموس یکی از بازیکنانی است که بیشترین ضربه را به اتلتیکو زده و اگر به گذشته برگردیم، خواهیم دید که چگونه این تیم را در در سال 2014 و در دقیقه 93 در فینال لیگ قهرمانان اروپا در لیسبون نابود کرده و با ضربه سر تیمش را قهرمان این رقابت‌ها ساخته است.

راموس دو سال بعد بار دیگر در فینال سال 2016 در ورزشگاه سن سیرو مقابل اتلتیکو گلزنی کرد و در نهایت رئال در ضربات پنالتی به پیروزی رسید و راموس پنالتی خود را نیز گُل کرد و بار دیگر اجازه نداد روخی بلانکو قهرمان اروپا شود.

این‌ها کافی نبود و این بازیکن یک بار دیگر در عربستان جام دیگری را از دستان شاگردان ال‌چولو گرفت و اجازه نداد آن‌ها قهرمان شوند.

آخرین گل راموس در برابر رقیب همشهری در فینال سوپرکاپ اسپانیا بود که در جده برگزار شد و در نهایت راموس جام را برای کهکشانی‌ها بالای سر برد.

این بازی‌ها و کارهای درخشان راموس سبب شده، پسری که در کاماس متولد شده است، مدت‌ها در حافظه مادریدی زنده بماند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала