Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حمایت ونگر از اوزیل در برابر آرتتا؛ مسوت یک هنرمند است

© REUTERS / Edgar SuMesut Özil
Mesut Özil  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آرسن ونگر سرمربی سابق آرسنال در مورد ستاره نفرین شده آرتتا صحبت کرد و حمایت خود را از اوزیل در برابر سرمربی فعلی تیم اعلام کرد.

به گزارش اسپوتنیک، مسوت اوزیل در زمان حضور آرسن ونگر از رئال راهی این باشگاه شد و یکی از بازیکنان مورد نظر این سرمربی فرانسوی محسوب می‌شد.

مسوت اوزیل - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
اوزیل معذرت خواهی کند، میتواند برگردد

وضعیت اما با جدایی ونگر از آرسنال بسیار بد شد و مشکلات به وجود آمده بین او و سرمربی وقت آرسنال یعنی اونای امری باعث شد که این هافبک آلمانی در ابتدای فصل به یک نیمکت نشین محض تبدیل شود.

با اخراج امری و روی کار آمدن میکل آرتتا اوضاع را برای بازی‌ساز آلمانی به طور کلی تغییر کرد و او دوباره به بازیکن فیکس در ترکیب این تیم مبدل شد.

مشکلات اوزیل با مدیران به دلیل عدم کاهش دستمزد، بار دیگر این بازیکن را به حاشیه برد و حتی نام او فهرست بازیکنان آرسنال برای رقابت‌های اروپایی خط خورد.

این روزها که آرسنال نتایج مطلوبی کسب نمی‌کند، انتقادهایی زیادی از آرتتا صورت گرفته و بسیاری از کارشناسان معتقد اند که اگر توپچی‌ها بار دیگر به او میدان دهند، او می‌تواند برای این تیم بدرخشد.

این موضوع را امروز ونگر تایید کرد و از آرتتا خواست تا او را به ترکیب اصلی باز گرداند.

ونگر این موضوع را در گفت‌وگو با «ESPN» بیان کرد و چنین گفت:" مسوت یک هنرمند است و چنین بازیکنانی کمی حساس‌تر هستند. فوتبالیست‌هایی از این دست نیاز به حمایت دارند و جو موجود می‌تواند آنها را به ارائه بهترین بازی‌های‌شان سوق دهد. مدیریت اوزیل کار دشواری نبود. او بازیکنی باکیفیت و خلاق بود که نیاز به لذت بردن از بازی‌اش داشت. تنها راه درخشش تیم یکسان سازی تیم است و باید به اوزیل میدان داده شود".

این در حالی‌ست که قرارداد اوزیل در پایان فصل با توپچی‌ها به پایان می‌رسد و احتمالا او زمستان این تیم را ترک کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала