Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیمار همچنان انتخاب اول کاندیدان انتخابات بارسا

© REUTERS / Charles Platiau/File PhotoFILE PHOTO: Soccer Football - French Cup - Round of 32 - Paris St Germain v RC Strasbourg - Parc des Princes, Paris, France - January 23, 2019 Paris St Germain's Neymar
FILE PHOTO: Soccer Football - French Cup - Round of 32 - Paris St Germain v RC Strasbourg - Parc des Princes, Paris, France - January 23, 2019 Paris St Germain's Neymar  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در بارسلونا، انتخاب رئیس جدید باعث جنجال دوباره سریال نیمار شده و بدیهی است که بازیکن PSG واقعاً در حال تلاش برای بازگشت به بلوگرانا است.

به گزارش اسپوتنیک؛ بین بارسلونا و نیمار شاید داستان هنوز تمام نشده‌ باشد. در شرایطی که لئوناردو در حال مذاکره برای تمدید قرارداد بازیکن برزیلی در PSG است، انتخاب رئیس جدید بلوگرانا می‌تواند همه چیز را احیا کند. در واقع، جنوری پیش‌رو جانشین جوزپ ماریا بارتومئو انتخاب خواهد شد و در طول مبارزات انتخاباتی پرونده نیمار به یک موضوع مهم تبدیل شده است.

آیا دوست لیونل مسی را باید برگردد؟ نظرات در این باره متفاوت است. در حالی‌که برخی به وضوح مخالف هستند، دیگران قبلا در بارسلونا بحث ستار سابق را باز کرده‌اند. اگر بخواهیم سخنان جوردی فاره کاندیدای ریاست باشگاه کاتالان را باور کنیم ممکن است این مسئله در پشت صحنه بحث شود.

این چهارشنبه جوردی فاره برای ورود به کارزار انتخابات ریاست باشگاه با مطبوعات اسپانیا صحبت کرد. فُرصتی برای رئیس احتمالی آینده باشگاه بارسلونا برای گفتگو در مورد برخی از مسائل بزرگ و به ویژه درباره نیمار پیش آمد که او نیز پاسخ داد. در واقع، در مورد بازیکن PSG او اعلامیه بزرگی ارائه داده و اعتراف کرد: "ما با چند بازیکن صحبت کرده‌ایم، باید یک پروژه را آماده کنیم و اگر به ریاست برسیم، 4 روز به پنجره نقل و انتقالات زمستانی باقی مانده است. ما با چندین نفر صحبت می‌کنیم و با نیمار نیز صحبت می‌کنیم. در نهایت جذب مثل نیمار گران نیست."

وی در حالی صحبت در این باره می‌کند که چند تن دیگر نیز برای برنده شدن در انتخابات ریاست باشگاه چنین اظهار نظری کرده‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала