Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لباس ویژه پی‌اس‌جی و باشاک شهیر بر ضد نژادپرستی

© AP Photo / Daniel Coleپاریسن جرمن - پی اس جی
پاریسن جرمن - پی اس جی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بازیکنان دو تیم فوتبال پی‌اس‌جی، باشاک شهیر و نیز تیم داوری مسابقه امشب دو تیم قرار است با پیام‌های ضد نژادپرستانه تزئین شود.

به گزارش اسپوتنیک؛ بازیکنان تیم‌های فوتبال پاری‌سنت‌ژرمن و باشاک‌شهیر و نیز داور مسابقه پیراهنی با پیام‌های ضد نژادپرستانه خواهند پوشید.

قبل از بازی دو تیم پروتکل ضد نژادپرستی وجود خواهد داشت و قبل از ویصل پایان مسابقه آنها با یکدیگر ژست مخصوص نیز می‌گیرند.

یوفا پیش از شروع بازی امشب، به اساس یک پروتکل ضد نژادپرستی دستور داده که پی‌اس‌جی و باشاک شهیر روز سه شنبه پس از حادثه‌ای که مقام چهارم به اتهام هدف قرار دادن وبو یکی از اعضای مربیگری تیم ترکیه‌ای، به شیوه بیگانه هراسی متوقف شد، دستور داد. این موسسه گزارش داده که بازیکنان هنگام ورود به ورزشگاه پیراهنی با پیام "نه به نژاد پرستی" خواهند پوشید. به همین ترتیب، پیراهن توسط داور جدید تعیین شده برای از سرگیری مسابقه نیز پوشیده خواهد شد. همه با آن پیراهن بیرون می‌آیند تا گرم شوند.

قبل از ویصل شروع مجدد، تیم‌ها و داوران مطابق با مقررات بهداشتی با پیراهن‌های فوق الذکر بیرون می‌آیند و همراه با پیام ژست می‌گیرند. در همین حال، تحقیقات در حال انجام اتفاقات در جریان بازی روز سه شنبه ادامه دارد. گزارش این دیدار توسط نماینده یوفا هنوز رسمی نشده است.

عصر امروز چهارشنبه نیز پیش از بازی PSG  و باشاک شهیر بنری در حمایت از "آشیل وبو" در پارک دو پرنس مستقر شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала