Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

باید 100 سال دیگر صبر کرد تا بازیکنی مثل «لیونل مسی» دوباره متولد شود!

© Sputnik / Alexander Wilf /  مراجعه به بانک تصاویر لیونل مسی
لیونل مسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستاره لهستانی بایرن مونیخ، فوق ستاره آرجنتینی بارسلونا را یکی از بهترین بازیکنان تاریخ خطاب کرد.

به گزارش اسپوتنیک، روبرت لواندوفسکی که فصل گذشته تمامی افتخارات بسیاری همراه با بایرن مونیخ فتح کرد، در تازه‌ترین مصاحبه‌اش به ستایش از لیونل مسی پرداخته است.

Ronald Koeman, entrenador de la selección holandesa (foto de archivo) - اسپوتنیک افغانستان
واکنش تند سرمربی بارسلونا به شایعات جدایی لیونل مسی
ستاره لهستانی باورایایی‌ها در این باره گفت:«شاید شما باید 100 سال صبر کنید تا بازیکنی مثل مسی دوباره متولد شود. مسی با آنچه تا همین حالا نیز انجام داده، یکی از بهترین بازیکنان در تمام تاریخ است و خواهد بود. مسی بازیکن بزرگی است، و یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ فوتبال است.»
لواندوفسکی در اداهمه همچنان به تمجید از فوق ستاره بارسلونا گفت:«با توجه به کارهایی که تاکنون انجام داده، او یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال هست و خواهد بود. می دانم که مسی هم می خواهد برنده توپ طلا شود! این منطقی است و این کار ماست. می دانم که انتظارات پیرامون او بسیار بالاست و چیزهایی که تاکنون به عنوان فوتبالیست به آنها رسیده، احتمالاً برای هیچکس مقدور نخواهد بود.»

بر اساس پیش‌بینی‌ها، به نظر می رسد امسال رابرت لواندوفسکی بالاتر از ستاره هایی مانند لیونل مسی و کریستیانو رونالدو جایزه مرد سال فیفا را از آن خود کند. اما رابرت لواندوفسکی در مصاحبه ای مدعی شد لیونل مسی همین حالا نیز یکی از بهترین بازیکنان تاریخ بوده و دستاوردهای فوق العاده ای در دنیای فوتبال داشته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала