Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسلونا دورتر از همیشه به فتح لالیگا

© AFP 2023 / JOSEP LAGOبارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بارسلونا در زمین کادیز شکستی ناباورانه را تجربه کرد تا فاصله اش با صدر جدول بیشتر و بیشتر شود.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا برابر کادیز نتیجه دیدار را به دلیل اشتباهات فردی از دست داد و 12 امتیاز تا صدر فاصله دارد، این چهارمین باخت بارسا در 10 دیدار گذشته است.

مباراة برشلونة وفياريال (4-0) في الدوري الإسباني - اسپوتنیک افغانستان
کادیز 2 – بارسا 1؛ پس از کهکشانی‌ها، کاتالان‌ها نیز قتل عام شدند

بارسلونا از 10 بازی خود در لالیگا 4 بازی را باخته و تنها 14 امتیاز دارد. با ادامه این روند، بعید است بارسا شانسی برای فتح لالیگا داشته باشد. تنها 5 دقیقه از گل تساوی بارسا به کادیز گذشته بود که این تیم گل دوم را هم از میزبانش دریافت کرد.

گل به خودی بازیکن کادیز باعث شده بود بارسا نفس راحتی بکشد و بازی را به تساوی 1-1 بکشاند و برای زدن گل برتری تلاش می کرد اما یک ناهماهنگی عجیب بین مدافعان و دروازه بان گل دوم کادیز را به همراه داشت.

شاگردان رونالد کومان اکنون پس از گذشت 10 هفته از شروع فصل جدید لالیگا تنها 14 امتیاز بدست آورده اند. از آخرین باری که بارسا در لیگ اسپانیا در شروع یک فصل تا هفته دهم چنین نتایج ضعیفی بدست آورده بود بیش از سی سال می گذرد. بارسا در فصل 1987-1988 یعنی سی و دو سال پیش در پایان هفته دهم 13 امتیاز بدست آورده بود.

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در مورد احتمال از دست رفتن لالیگا در این فصل، گفت:«ما با این باخت یک قدم بزرگ رو به عقب داشتیم. ما نتیجه ناامیدکننده‌ای گرفتیم اما باید آن را بپذیریم. هنوز بازی‌های زیادی پیش روی ماست اما اگر نتوانیم در خارج از خانه نتیجه نگیریم، نمی‌توانیم امیدی به لالیگا داشته باشیم.» 

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала