Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امباپه به رکورد 100 گل زده در پی‌اس‌جی رسید + عکس

© AFP 2023 / Pascal PAVANIکلیان امباپه بازیکن پی اس جی
کلیان امباپه بازیکن پی اس جی  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستاره فرانسوی پاری‌سن‌جرمن پس از زدن 100 گل با پیراهن این تیم گفت که انتظار رسیدن به چنین رکوردی را نداشت.

به گزارش اسپوتنیک، پاری‌سن‌جرمن در هفته سیزدهم رقابت های لیگ فرانسه به مصاف مون پلیه رفت و توانست با نتیجه سه بر یک به پیروزی دست پیدا کند.

Игрок клуба Пари Сен-Жермен Килиан Мбаппе - اسپوتنیک افغانستان
نیمار تمدید می‌کند اما کیلیان امباپه چه؟
گل سوم پاری‌سن‌جرمن را در این دیدار کیلیان ام باپه به ثمر رساند که این صدمین گل او با پیراهن تیم پاریسی بود. امباپه در ادامه گفت:«رسیدن به آمار صد گل زده در چنین باشگاهی با این همه بازیکن بزرگ واقعاً لذت بخش است. من وقتی با پی‌اس‌جی قرارداد بستم اصلاً فکرش را هم نمی کردم که بتوانم یک روز برای این تیم صد گل بزنم. این از مدتها پیش یکی از هدفهای من بود.»
ستاره جوان پی‌اس‌جی در ادامه گفت:«چند بازی است که به دنبال زدن صدمین گل بودم که خوشبختانه به این رکورد دست پیدا کردم. وقتی به پاری سن ژرمن پیوستم حتی پیش بینی نمی کردم که سه گل به ثمر رسانم. من سومین فصل حضورم در پاری‌سن‌جرمن را تجربه می‌کنم و باید از همه کسانی که به من کمک کردند تشکر کنم.»
او در پایان گفت:«در هفته  های اخیر آسیب دیدگی باعث شد تا کمتر بازی کنم و از نظر بدنی هم در وضعیت خوبی نبودم. احساس می کنم که بازی به بازی درحال بهتر شدن هستم. به زودی دوباره به آمادگی ۱۰۰ درصد خواهم رسید و می توانم کمک بیشتری به تیم کنم

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала