Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رییس سابق بارسا: دوست دارم رئال به دسته دوم سقوط کند

© REUTERS / SUSANA VERAريال مدريد
ريال مدريد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید در بازی قبلی خود مقابل شاختار دونتسک در لیگ قهرمانان اروپا متحمل شکست شد و همه چیز برای صعود این تیم به مرحله بعدی این رقابت‌ها به بازی آخر مقابل بروسیا مونشن گلادباخ کشیده شد.

زیدان - اسپوتنیک افغانستان
واکنش «زین‌الدین زیدان» به شایعه اخراجش از رئال مادرید

در صورتی که رئال مادرید در این دیدار به پیروزی نرسد، از لیگ قهرمانان حذف خواهد شد و این موضوع هواداران رئال مادرید را نگران ساخته است.
خوان گاسپارت رییس سابق باشگاه بارسلونا که شدیداً به ضد رئال مادرید است و همواره بدخواه این باشگاه بوده است، در گفت‌وگویی در مورد وضعیت فعلی کهکشانی‌ها در لیگ قهرمانان صحبت و مدعی شد که رئال به لیگ اروپا نه، بلکه باید به لیگ دسته دوم سقوط کند تا او خوشحال شود.

گاسپارت که بین سال‌های 2000 تا 2003  ریاست این باشگاه را به عهده داشت، در این مورد به خبرنگاران گفت:"  رئال مادرید باید بروسیا مونشن گلادباخ را شکست دهد تا به دور بعد لیگ قهرمانان صعود کند و می‌دانم که زیدان در خطر اخراج قرار دارد ولی برای این تیم نه رفتن به لیگ اروپا که سقوط به دسته دوم را آرزو می کنم".

این در حالی‌ست که رئال مادرید در رقابت‌های لالیگا نیز در این چند هفته آخر نتایج مطلوب کسب نکرده و  در سه بازی آخر لالیگا، پیروزی کسب نکرده و دو شکست و یک تساوی کسب کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала