تولید واکسین اسپوتنیک وی در کوریای جنوبی

© Photo / Russian Direct Investment Fundتولید واکسین اسپوتنیک وی در کوریای جنوبی
تولید واکسین اسپوتنیک وی در کوریای جنوبی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک شرکت کوریایی بالای واکسین روسی ضد کرونا کار می‌کند و احتمال دارد که از ماه جنوری صادرات را آغاز ‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، شرکت دواسازی GL Rapha، در کوریای جنوبی بالای درحال آزمایش واکسین روسی (اسپوتنیک وی) است. و تولید کامل برای فروش سر از ماه جنوری آغاز می‌شود.

ارجنتاین 300 هزار دوز واکسین اسپوتنیک V دریافت می‌کند - اسپوتنیک افغانستان
ارجنتاین 300 هزار دوز واکسین "اسپوتنیک V" دریافت می‌کند

صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه و شرکت GL Rapha کوریای توافق بر سر تولید بیش از 150 میلیون دوز واکسین در این کشور را اعلام کردند.
رئیس بخش روابط عمومی این شرکت گفت: "کار بالای آزمایش این واکسین جریان دارد. این محصول باید از نظر تولید شده در روسیه بررسی شود. می‌خواهیم نتایج را در طول این ماه به روسیه بفرستیم، و اگر از سوی آنها تائید شد و چک موفق بود، سر از ماه جنوری سال 2021 تولید را آغاز می‌کنیم."
وی افزود که این شرکت با مقامت ذیربط در مورد تائید و زخیره این واکسین در تماس است: "هیچ مشکلی وجود ندارد، چون واکسین برای کوریای جنوبی درنظر گرفته نشده است. قراداد کنونی مربوط به خاورمیانه است."
به گفته: "قرار است صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه با شرکت Yas Pharmaceuticals در ابو ظبی برای توزیع اسپوتنیک وی به خاورمیانه قراردادی را امضا کند."
تماینده این شرکت افزوده است که GL Rapha آماده است تا حجم تولید را بالا ببرد و با دیگر کشورها برای صادرات واکسین در بحث است. وی افزود که درخواست های زیادی وجود داشت و ما به عنوان سازمانی برای ساخت قرارداد می توانستیم آنها را ارائه دهیم.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала