Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تمجید موراتا از رونالدو: او را تماشا کنید و بیاموزید

© AFP 2023 / Isabella BonottoЗащитник ФК "Милан" Давиде Калабрия и нападающий ФК "Ювентус" Криштиану Роналду во время матча "Милан-Ювентус" на стадионе Сан-Сиро в Милане
Защитник ФК Милан Давиде Калабрия и нападающий ФК Ювентус Криштиану Роналду во время матча Милан-Ювентус на стадионе Сан-Сиро в Милане - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آلوارو موراتا مهاجم اسپانیایی یوونتوس، از کریستانو رونالدو تمجید کرد و رسیدن او به مرز 750 گُل را مبارکباد گفت.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته یوونتوس در پنجمین هفته از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، در خانه میزبان دیناموکیف بود و توانست این تیم را با نتیجه 0-3 و با گُل‌های کیه‌زا، رونالدو و موراتا شکست دهد و سه امتیاز دیگر به حساب خویش اضافه کند.

کریس رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
واکنش رونالدو پس از رسیدن به شماره 750

رونالدو با گُلزنی در برابر دیناموکیف، خودش را 750 گله کرد و خودش را در کنار بهترین‌های فوتبال بالا کشید. درخشش رونالدو تمجید بسیاری از بازیکنان فوتبال را به همراه داشت و همه از این بازیکن و رسیدن او به مرز 750 گُل تبصره کردند.

الوارو موراتا، مهاجم اسپانیایی یوونتوس که تجربه بازی در کنار رونالدو را در تیم رئال مادرید نیز دارد، در گفت‌وگو با خبرنگاران کریستیانو را فوق‌العاده عنوان کرد و رسیدن او را به مرز 750 گُل مبارک‌باد گفت.

او در این مورد به خبرنگاران گفت:«وقتی رونالدو بازی می‌کند، شما فقط می‌توانید او را تماشا کنید و از او یاد بگیرید. رسیدن او به چنین سطحی فوق‌العاده است و سایر بازیکنان برای رسیدن به این جایگاه به 20 شغل نیاز دارند.»

موراتا در حالی‌ به تمجید از رونالدو می‌پردازد که دو بازیکن با هم رابطه خوبی دارند و در گذشته نیز از همدیگر به نیکویی یاد کرده اند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала