بایدن: تا آخر سال 2020 کرونا جان 250 هزار امریکایی را خواهد گرفت

© AP Photo / Winslow Townsonبایدن: تا آخر سال 2020 کرونا جان 250 هزار امریکایی را خواهد گرفت
بایدن: تا آخر سال 2020 کرونا جان 250 هزار امریکایی را خواهد گرفت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور منتخب ایالات متحده امریکا گفته است که تا آخر سال 250 هزار نفر مبتلا به کرونا جان‌های خود را از دست خواهد داد.

به گزارش اسپوتنیک، جو بایدن، رئیس جمهور منتخب ایالات متحده، پیش بینی کرده است که تا آخر سال جاری (2020) 250 هزار شهروند امریکا مبتلا به کرونا جان‌های خود را ازدست خواهد.

بایدن از بازگشت به برنامه اتمی ایران سخن گفت - اسپوتنیک افغانستان
بایدن از بازگشت به برنامه اتمی ایران سخن گفت

درعین حال آقای بایدن پس از اطلاع مرکز مبارزه با بیماریها گفته است که تا اخیر ماه فبروروی سال آینده 450 هزار نفر ناشی از بیماری کرونا جان‌های خود را ازدست خواهد داد.
این درحالیست که روز گذشته انجمن امبولانس‌های این کشور اعلام کرده بودند که لاوزم بهداشتی به دلیل وضعیت وخیم کرونا به آخر رسیده است.
با گذشت تقریبا یک سال از ورود بیماری کووید-19 به آمریکا تا کنون شمار نهایی مبتلایان کرونا در این کشور به بیش از 14 میلیون 300 هزار نفر رسیده و مرگ و میر نیز به 279 هزار و 867 نفر رسیده است.
شمار نهایی بهبود یافتگان کرونایی آمریکا نیز تا کنون به بیش از هشت میلیون و 450 هزار نفر گزارش شده است.
امریکا در حالی شاهد افزایش شیوع کرونا و افزایش مرگ و میر است که دولت ترامپ با توجه به عدم کسب پیروزی در انتخابات 2020 ریاست جمهوری مهار روند کرونا در کشور را متوقف کرده و تنها بر ادعاهای بی اساس انجام تقلب در انتخابات متمرکز شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала