امرالله صالح: جایدادهای مخفی قرضداران کابل بانک را جستجو می ‌کنیم

© Photo / moi / moi امرالله صالح: جایدادهای مخفی قرضداران کابلبانک را جستجو می ‌کنیم
  امرالله صالح: جایدادهای مخفی قرضداران کابلبانک را جستجو می ‌کنیم  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
معاون اول ریاست جمهوری می‌گوید که جلسه شش و نیم به موضوع کابل بانک هم رسیدگی می‌کند و هم اکنون در جستجوی جایدادهای مخقی قرضداران این بانک است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از رسانه ها، امرالله صالح معاون اول ریاست جمهوری در گزارش جلسه شش و نیم امروز چهارشنبه (12 قوس) خود گفته که یکی از قرضداران کابل بانک که خود را رفیق یک وزیر قلمداد کرده بود قرار است تا سه روز دیگر خانه‌اش را مطابق به حکم دادستانی به مدیریت تصفیه کابل بانک بسپارد.

حمایت و تقدیر امرالله صالح از افسران پولیس ترافیک کابل - اسپوتنیک افغانستان
حمایت و تقدیر امرالله صالح از دو افسر شجاع ترافیک کابل

آقای صالح افزوده، این خانه باید به ارزش سه صد هزار دالر به فروش برسد و پول آن به خزانه ملت برگردانیده شود. این شخص سه سال تمرد کرده بود تا اینکه جلسه شش ونیم به موضوع رسیدگی کرد. اگر سه روز دیگر اینکار نشد از قوا استفاده می‌شود.

او تاکید کرده که جایدادهای مخفی قرضداران کابل بانک را داریم جتسجو می‌کنیم که پول ملت را برگردانیم. مطمین باشید. اکنون هماهنگی رخ در رخ میان اداره مبارزه با جرایم سنگین–سارنوالی –پولیس –امنیت ملی بصورت بی سابقه و پر رنگ ایجاد گردیده است.

معاون اول از مردم خواسته: لطفا در موارد فساد ما را همکاری نمایید. دیروز در ارتباط به فساد با تمام مدیران شرکت‌های مخابراتی دیدار داشتم. آنها قرار است لیست تمام مامورین بزرگ وکوچک را که از نزدشان جزیه می‌گیرند برای ما بدهند. برای ما مبارزه با جرم فلسفه و تحقیق پشت میز نیست بلکه اقدام سریع است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала