سناریوی استفاده از پهپاد ضربتی "اخوتنیک" توسط جنگنده سوخو – ۵۷ اعلام شد

© Sputnik / Ministry of Defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر سناریوی استفاده از پهپاد ضربتی "اخوتنیک" توسط جنگنده سوخو – ۵۷ اعلام شد
سناریوی استفاده از پهپاد ضربتی اخوتنیک توسط جنگنده سوخو – ۵۷ اعلام شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تصمیم استفاده از پهپاد راکتی – ضربتی "اخوتنیک" را پیلوت جنگنده سوخو – ۵۷ اتخاذ خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، ویکتور موخاروفسکی، کارشناس نظامی روسی گفته است که پهپاد راکتی – ضربتی که از جمله تسلیحات سنگین روسیه به شمار می‌رود با جنگنده‌های سوخو – ۵۷ یکجا عمل خواهد کرد، طوری که نخست پهپاد "اخوتنیک" ماموریت تشخیص دشمن در فاصله دور را اجرا می‌کند، و سپس به تصمیم پیلوت جنگنده سوخو – ۵۷ راکت کلاس "هوا – هوا" شلیک خواهد شد.

 طیاره بی پیلوت «اخوتنیک» – ثبوت قدرت روسیه است - اسپوتنیک افغانستان
طیاره بی پیلوت «اخوتنیک» – ثبوت قدرت روسیه است

این کارشناس نظامی خاطر نشان ساخت که استفاده از سلاح‌های راکتی توسط پهپاد مستلزم جفت‌شدن تجهیزات الکترونیکی رادیویی موجود در جنگنده (اویونیک)، تجزیه و تحلیل داده‌های دریافت‌شده توسط پهپاد، انتقال آنها به جنگنده و نمایش شاخص‌ها در کابین پیلوت است. وی افزود: "علاوه بر آن، انتقال دستورات کنترول معکوس به پهپاد، به ویژه، اجازه شلیک راکت".

به باور وی، در آینده یک جنگنده سوخو – ۵۷ قادر به هماهنگی با چند پهپاد "اخوتنیک" خواهد بود. وی خاطر نشان ساخت که ممکن است پهپادهای مشابه برای هدف قراردادن اهداف زمینی نیز ساخته شود، منجمله برای سرنگونی سیستم‌های دفاع هوایی دشمن.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала