Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آلیسون دو هفته خانه نشین شد

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر آلیسون بکر
آلیسون بکر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کلوپ انتظار دارد آلیسون بکر دروازه‌بان برزیلی تیمش به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ دو هفته غایب باشد.

به گزارش اسپوتنیک؛ طبق گفته یورگن کلوپ سرمربی لیورپول، آلیسون بکر دروازه‌بان برزیلی این تیم به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ تا دو هفته از میادین دور خواهد بود و این دروازه‌بان احتمال دارد در بازی‌ها مقابل وولز ، میدیلند و فولام حضور نداشته باشد.

آلیسون روز شنبه در جریان تساوی 1-1 لیورپول مقابل برایتون، از ناحیه همسترینگ خود آسیب دید و در جریان پیروزی 1-0 سه‌شنبه شب مقابل آژاکس در لیگ قهرمانان، کاویمین کهر 22 ساله جایگزین او شد.

کهر عملکرد خوبی از جمله رفلکس مهمی را برای انکار "هانتلار" ارائه داد زیرا لیورپول جای خود را در مرحله حذفی ثبت کرد و کلوپ با تأکید بر این که این یک آسیب است و نه عفونت یا ابتلای کوید 19، به روزرسانی در مورد میزان آسیب دیدگی آلیسون ارائه داد.

او به BT Sport گفت: "بنابراین، این کووید نیست، من فکر می‌کنم این چیزی است که ما باید ذکر کنیم وقتی اینطور نیست. او بعد از آخرین بازی به ما گفت که در دقیقه 60 و 70 احساس همسترینگ خود را کرده است. [ما] اسکن کردیم، این یک اسکن کوچک است اما برای امروز کافی است و احتمالاً برای یک هفته دیگر. ما دقیقاً نمی‌دانیم، باید صبر کنیم و من هرگز چیزی در مورد همسترینگ که فقط چهار یا پنج روز باشد نشنیده‌ام، بنابراین فکر می‌کنم 10-14 روز."

کلوپ با برتری دادن به کهر که قبلاً فقط چهار بازی برای این تیم انجام داده بود، همه در جام حذفی یا جام EFL، شگفتی ایجاد کرد و بعد از یک کلین شیت کلوپ به تمجید از ستاره ایرلندی‌اش پرداخت: "من واقعاً فکر می‌کنم آدریان کار خارق العاده‌ای برای ما انجام داده، او تعداد زیادی کلین شیت را نگه‌داشته و همه جا بازی کرده است. اما اکنون ما به توانایی بازی طبیعی فوتبال کایهیمن کلهر نیاز داشتیم. او همچنین یک ضربه گیر خوب است. ما چنین تصمیمی گرفتیم اما هرگز نمی‌دانیم آنها چگونه می‌توانند کنار بیایند. من واقعاً خوشحالم که چقدر آرام بود و چقدر خوب بود."

کلوپ افزود: "در پایان این مسئله حفظ توپ از تور است و او دو بار این کار را انجام داد و این کار را به روشی استثنایی انجام داد. او امشب یا واقعاً خوب خواهد خوابید یا اصلاً نخوابد."

لیورپول عصر یکشنبه در لیگ برتر میزبان وولوز است و سپس با سفر به دانمارک برای بازی در چهارشنبه هفته آینده با میدتیلند رقابت‌های گروهی لیگ قهرمانان را به پایان می‌برد.

آنها سپس سه مسابقه لیگ را پشت سر هم مقابل فولام، تاتنهام و کریستال پالاس برگزار می‌کنند و اگر آلیسون به موقع بهبود نیابد، کلوپ باید مجبور به انتخاب آدریان و کلهر باشد.

آلیسون آخرین مصدوم لیورپول نیست زیرا در حال حاضر ترنت الکساندر-آرنولد، نبی کیتا، جو گومز، ویرجیل فن‌ دایک، ژردان شقیری، جیمز میلنر، تیاگو آلکانتارا و الکس اوکسلید-چمبرلین نیز در مصدکمیت به سر می‌برند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала