Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کومان خواهان لغو کارت زرد مسی می‌شد

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر رونالد کومان سرمربی جدید بارسلونا Футбол. Отборочный матч Евро-2020. Белоруссия - Нидерланды
رونالد کومان سرمربی جدید بارسلونا  Футбол. Отборочный матч Евро-2020. Белоруссия - Нидерланды - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی بارسلونا از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا خواست تا کارت زرد مسی که در بازی برابر اوساسونا و بخاطر ادای احترام به مارادونا دریافت کرد را ببخشد.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی در جریان پیروزی 0-4 بارسلونا مقابل اوساسونا، چهارمین گل این تیم را به ثمر رساند و پس از گلزنی مقابل اوساسونا به دیگو مارادونا ادای احترام و گل خود را به این اسطوره تقدیم کرد.

Ronald Koeman, entrenador de la selección holandesa (foto de archivo) - اسپوتنیک افغانستان
دلیل غیبت مسی در دو بازی آخر لیگ قهرمانان از زبان کومان

مسی پس از گلزنی پیراهن خود را درآورد تا پیراهن شماره 10 تیم نیو ولز اولد بویز آرجانتین که در زیر پیراهن بارسلونا پوشیده بود، نمایان شود.

لئو در این دیدار به دلیل بیرون کردن پیراهنش کارت زرد دریافت کرد و باشگاه بارسلونا نیز مبلغ 2700 یورو جریمه شد.

حالا رونالد کومان سرمربی بارسلونا، از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا خواست تا کارت زرد مسی که در بازی برابر اوساسونا و بخاطر ادای احترام به مارادونا دریافت کرد را ببخشد.

کومان در آستانه دیدار بامداد پنجشنبه در لیگ قهرمانان برابر فرنس واروش، که مسی در آن استراحت خواهد کرد، اظهار داشت: "ما می دانیم که قانونی در رابطه با اعطای کارت زرد وجود دارد. اما ما همچنین می‌دانیم که این فداکاری او به مارادونا بود که پیراهن خود را از تن خارج کرد. این تصمیم من نیست، اما اگر من هم بودم این کار را می‌کردم. امیدوار کارت زرد مسی بخشیده شود".

بارسا با توجه به قضیه راموس که بخاطر به آنتونیو پوئرتا، ستاره سویا پیراهن خود را بیرون کرده بود و کارتش بخشیده شده بود، چنین درخواستی کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала