فلسطین آماده گفتگو با اسرائیل است

© Flickr / steve_hپرچم فلسطین
پرچم فلسطین - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فلسطین بر اساس اصول جدید و با تضمین های بین المللی آماده دیالوگ با اسرائیل است.

به گزارش اسپوتنیک، عبدالحفیظ نوفال، سفیر فلسطین در فدراسیون روسیه ، طی کنفرانس آنلاین اظهار داشت که فلسطین بر اساس اصول جدید و با تضمین های بین المللی، آماده گفتگو با اسرائیل است.

 ترامپ: فلسطین ممکن است در آرزوی عادی سازی روابط با اسرائیل باشد - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ: فلسطین ممکن است در آرزوی عادی سازی روابط با اسرائیل باشد

وی یادآور شد که تماس با اسرائیل در ماه می به حالت تعلیق درآمد. "ما چند روز پیش به تماسها برگشتیم، زیرا زندگی در حال بازگشت است، بسیاری از مسائل - اجتماعی ، بشردوستانه، طبی و مالی وجود دارد که نیاز به تجدید نظر دارد. اما این اساساً پیام دولت جدید امریکا بود که ما آماده هستیم، ما می خواهیم گفتگو ها را ادامه: گفتگو برای رسیدن به یک راه حل، ما می گوییم که باید سازوکار جدیدی برای نظارت بر این موضوع ایجاد کنیم. نظارت یکجانبه امریکا بر این موضوع غیرقابل قبول است".

وی تأكید كرد: "ما آمادگی خود را برای گفتگو تأیید میكنیم، اما بر اساس اصول جدید و با تضمین های بین المللی جدید".

وی افزود که فلسطین تشکیل مکانیزم بین المللی جدید را در چارچوب چهار جانبه خاورمیانه یا در چارچوب پنج شورای امنیت سازمان ملل ضروری می داند.

سفیر فلسطین تاکید کرد: "ما نمی خواهیم كه امریكایی ها تنها كسانی باشند كه در این زمینه تصمیم گیری می كنند. ما معتقدیم كه روسیه باید یكی از بازیگران اصلی در این راستا باشد تا بتواند قطعنامه های سازمان های بین المللی در مورد ایجاد دو كشور را اجرا كند

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала