Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تقسیم امتیازات در جدال استاد و شاگرد؛ مورینیو دوباره به صدر برگشت

© AP Photo / Kirsty WigglesworthTottenham's Harry Winks, right, and Chelsea's N'Golo Kante jump for the ball during the English League Cup semifinal first leg soccer match between Tottenham Hotspur and Chelsea at Wembley Stadium in London, Tuesday, Jan. 8, 2019
Tottenham's Harry Winks, right, and Chelsea's N'Golo Kante jump for the ball during the English League Cup semifinal first leg soccer match between Tottenham Hotspur and Chelsea at Wembley Stadium in London, Tuesday, Jan. 8, 2019 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دو تیم فوتبال چلسی و تاتنهام در شب پرتنشی استمفوردبریج برابر هم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

به گزارش اسپوتنیک؛ در دهمین هفته از بازی‌های لیگ برتر فوتبال انگلستان تیم‌های تاتنهام و چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج با هم صف آرایی کردند که این دیدار در نهایت بدون برنده و با تساوی 0-0 خاتمه یافت.

نیمه اول با وجود تلاش‌های دو تیم گلی به ثمر نرسید تا نیمه مربیان چشم‌ها را به خود معطوف نماید اما گویا شب شب ستاره‌ها نبود زیرا قفل دروازه‌ها نمی‌شکست.

در 45 دقیقه دوم فرصت‌های زیادی ایجاد شد اما در مهم‌ترین لحظه و در دقیقه 80 بازی میسون مونت فرصت عالی گل‌زنی را ایجاد کرد که ضربه او با دخالت لوریس به بیرون رفت و کرنر شد.

یک دقیقه بعد از آن و از سمت راست هیونگ‌مین با شوت دینی خود می‌رفت تا دروازه میزبان را باز نماید که ادوارد مندی به خوبی آنرا دفع نمود.

در دقیقه 90+2 بازی اشتباه مدافع تاتنهام می‌رفت تا کار دست این تیم بدهد که ضربه الیورو ژیرود را لوریس به خوبی جمع کرد.

در ادامه تغییر در نتیجه نیامد و دو تیم مساویانه کارشان را پایان دادند.

با توجه به تساوی دو تیم، تاتنهام 21 امتیازی شد و دوباره به صدر جدول رفت، در حالی‌که چلسی با 19 امتیاز پشت سر لیورپول در مکان سوم ماند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала