شناسایی بیش از ۲۰۷ هزار بیمار کرونایی در امریکا

© REUTERS / BRENDAN MCDERMIDشناسایی بیش از ۲۰۷ هزار بیمار کرونایی در امریکا
شناسایی بیش از ۲۰۷ هزار بیمار کرونایی در امریکا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
 در ۲۴ ساعت گذشته با دچار شدن دست‌کم ۲۰۷ هزار و ۴۹۶ مورد جدید، شمار دچار شدگان به کرونا در امریکا به ۱۳ میلیون و ۸۸ هزار و ۸۲۳ نفر رسید.

شمار بیماران کرونایی شناسایی شده در امریکا از ۱۳ میلیون نفر گذشت - اسپوتنیک افغانستان
شمار بیماران کرونایی شناسایی شده در امریکا از ۱۳ میلیون نفر گذشت
به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، بر پایه جدیدترین آمار دانشگاه «جانز هاپکینز»، در ۲۴ ساعت گذشته با مرگ دست‌کم یک‌هزار و ۴۷۳ مورد جدید، شمار قربانیان ویروس کرونا در ایالات متحده به ۲۶۴ هزار و ۸۵۰ نفر افزایش یافت.

این آمار و ارقام همچنین نشان می‌دهد، که در ۲۴ ساعت گذشته، با دچار شدن دست‌کم ۲۰۷ هزار و ۴۹۶ مورد جدید، مجموع دچار شدگان به ویروس کرونا در ایالات متحده امریکا به ۱۳ میلیون و ۸۸ هزار و ۸۲۳ نفر رسید.

مقایسه جدیدترین آمار و ارقام دانشگاه جانز هاپکینز با آمار یک روز پیش این مرکز نشان می‌دهد که شمار دچار شدگان به کرونا در آمریکا بار دیگر رکورد جدیدی به ثبت رساند و قربانیان ویروس کرونا در این کشور تاحدودی کاهش نسبی داشته است.

از طرف دیگر، پایگاه اطلاع رسانی «ورلد اُ میترز»، مجموع دچار شدگان به ویروس کرونا در امریکا را ۱۳ میلیون و ۴۵۴ هزار و ۲۵۴ نفر و مجموع قربانیان «کووید-۱۹» در این کشور را ۲۷۱ هزار و ۲۶ نفر گزارش کرده است.

پایگاه اطلاع‌رسانی «کووید یو اس ای» که آمار مربوط به گسترش کرونا را در امریکا تجزیه و تحلیل می‌کند، برآورد کرده است که شمار کلی دچار شدگان به ویروس کرونا در امریکا ظرف یک ماه آینده به ۱۸ میلیون ۲۶ هزار و ۴۳ نفر و شمار قربانیان آن در این کشور به ۳۳۳ هزار و ۴۳۸ نفر می‌رسد.

این وبگاه آمریکایی همچنین گزارش کرد، ایالت تگزاس هم‌اکنون با یک میلیون و ۲۰۷ هزار و ۲۴۳ مورد دچار شده و ۲۱ هزار و ۶۹۳ مورد مرگ به کانون جدید بیماری همه‌گیر کرونا در ایالات متحده تبدیل شده است و ایالت «کالیفرنیا» با یک میلیون و ۱۸۵ هزار و ۵۷۶ مورد ابتلا و ۱۹ هزار و ۸۹ مورد فوتی به رده دوم انتقال یافته است. ایالت نیویورک نیز که زمانی کانون کووید-۱۹ در آمریکا بود، هم‌اکنون با ۶۲۸ هزار و ۳۷۵ مورد ابتلا در رده پنجم ایالات آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان به کرونا ویروس قرار دارد.

نیویورک نیز با ۳۴ هزار و ۴۷۷ مورد فوتی، همچنان بیشترین تعداد قربانیان کرونا در آمریکا را به خود اختصاص داده است.

طبق آخرین آمار دانشگاه جانز هاپکینز، دستکم ۶۱ میلیون و ۶۰۴ هزار و ۲۰۱ نفر از مردم سراسر جهان به کروناویروس آلوده شده‌اند و از آن میان یک میلیون و ۴۴۲ هزار و ۱۷۱ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند و دستکم ۳۹ میلیون و ۴۰۴ هزار و ۸۱۲ نفر بهبود یافته‌اند.

امریکا همچنان بیشترین تعداد مبتلایان به کرونا و قربانیان این ویروس در جهان را دارد و پس از آن هند با ۹ میلیون و ۳۵۱ هزار و ۲۲۴ مورد ابتلا و ۱۳۶ هزار و ۲۳۸ مورد فوتی و برزیل با ۶ میلیون و ۲۳۸ هزار و ۳۵۰ مورد ابتلا و ۱۷۱ هزار و ۹۹۸ مورد فوتی در رده‌های دوم و سوم کشورهای جهان با بیشترین تعداد مبتلایان به کووید-۱۹ قرار دارند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала