Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تلاش بارسا برای تبدیل شدن به مدعی اصلی لالیگا

© AFP 2023 / LLUIS GENEبارسلونا اف سی
بارسلونا  اف سی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بارسلونا پس از صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا، تمام توجه خود را به رقابت‌های لالیگا معطوف کرده است تا بتواند دوباره مدعی اصلی این رقابت‌ها شود.

به گزارش اسپوتنیک، شاگردان رونالد کومان در این دوره از رقابت های لالیگا، تنها 11 امتیاز از 24 امتیاز ممکن را بدست آورده اند و از این رو مدعی اصلی قهرمانی رقابت‌های این لیگ شمرده نمی‌شوند.

Игрок Барселоны Клеман Лангле празднует забитый гол в матче с Леганесом - اسپوتنیک افغانستان
لنگلت: بارسا هنوز فرصت قهرمانی در رقابت‌های لالیگا را دارد

البته این بدترین شروع بارسلونا در لالیگا سانتاندر طی 29 سال گذشته و از زمانی که تیم‌ها به جای دو امتیاز، سه امتیاز برای برد کسب کرده‌اند، است.

در آن زمان و در فصل 1991-1992، بلوگرانا در مکان هفتم جدول قرار داشت و اکنون آن‌ها پایین‌تر و در رده سیزدهم جدول قرار دارند.

کومان با دو بازی انجام نشده، از گروه خود صعود کرده و در مرحله یک شانزدهم نهایی در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد. او حالا روشن کرده که اولویت رقابت‌های لالیگا است و می‌خواهد به مدعی اصلی این رقابت‌ها مبدل شود.

او به روز سه شنبه گذشته، به بازیکنانی مانند لیونل مسی و فرانکی دی‌یونگ در مصاف با دینامو کیف در لیگ قهرمانان استراحت داد تا در عوض توجه به بازی روز یکشنبه برابر اوساسونا بیشتر باشد.

به باور این سرمربی لیگ قهرمانان مهم است، اما موفقیت های بارسلونا در اروپا اغلب توسط نمایش آن‌ها در لیگ داخلی سنجیده می‌شود.

از سویی هم آبی‌اناری‌ها بدون قهرمانی در لالیگا در فصل، قهرمان لیگ قهرمانان اروپا نشده است.

تیم بارسا به شمول کادر فنی و بازیکنانی تمام تلاش شان را خواهند کرد تا از فشاری که بالای رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در رقابت‌های لیگ قهرمانان و لالیگا است، استفاده کنند و به بالای جدول برسند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала