Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نبود کارواخال مشکل اساسی زیدان در برابر اتلتیکو

© AFP 2023 / GUENTER SCHIFFMANNМатч Бавария – Реал Мадрид
Матч Бавария – Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دنی کارواخال مدافع اسپانیایی رئال مادرید یک مشکل تازه برای دربی اتلتیکو به زیدان تحویل می‌دهد.

به گزارش اسپوتنیگ؛ دنی کارواخال مدافع راست رئال مادرید در جریان پیروزی مقابل اینترمیلان از ناحیه عضله ران آسیب دید و حالا حضور او در دربی مادرید شک و تردیدهایی را به وجود آورده است.

زین الدین زیدان به سختی توانسته بود دفاع مستحکم‌اش را آماده کند قبل از این‌که ضربه دیگری وارد کند با این خبر که دنی کارواخال بازی‌های اصلی را از دست خواهد داد احتمالاً شامل دربی برابر اتلتیکو نیز می‌شود. رئال مادرید بدون کاپیتان سرخیو راموس و گلزن برتر کریم بنزما که هر دو به تنهایی تمرین می‌کنند و فد والورده که در این فصل خود را در خط میانی تثبیت کرده و با چند گل مهم ظاهر شده، در سن سیرو به بازی رفت.

انتظار می‌رود کارواخال در دیدار رفت مقابل سویا در لالیگا و دو دیدار باقی مانده مادرید در لیگ قهرمانان برابر شاختار و بوروسیا دورتموند غایب باشد. پیروزی برابر اینتر تیم زیدان را برای صعود از گروه B در موقعیت خوبی قرار داد اما هر دو حریف قادر هستند زندگی مادرید را دشوار کنند زیرا آنها قصد دارند قبل از مونشن گلادباخ به دور بعدی برسند.

طبق گزارش AS، آسیب دیدگی کارواخال به احتمال زیاد مدافع اسپانیایی را به مدت دو هفته از بازی‌ها دور می‌کند و به زیدان ابراز امیدواری می‌دهد که مدافع راست ابتدایی او می‌تواند به موقع برگردد تا در 12 دسامبر در برنابئو با تیم دیگو سیمئونه روبرو شود.

 

زیدان چهار چرخش دائمی دارد

کارواخال در این فصل از مصدومیت رنج می‌برد و فقط 393 دقیقه در پنج بازی در همه مسابقات بازی کرده است.

زیدان به ندرت توانسته اولین گزینه خود را در طول رقابت‌های 2020-21 در اختیار داشته باشد. روز شنبه مقابل آلاوز زیدان مجبور است بداهه بازی کند و هنوز آلوارو اودریوزولا در دسترس نیست. ناچو و لوكاس واسكز كانديداهايي هستند كه در پست دفاع راست وارد عمل شوند و ادر ميليتائو پس از پایان قرنطینه‌اش به خاطر كرونا به موقع بازگشت تا از بروز يك مسئله جدی در دفاع ميانی جلوگيری كند. در حال حاضر زیدان فقط 5 مدافع ارشد مناسب دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала