Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اینتر روی اریکسن قیمت گذاشت

© Sputnik / Алексей Куденко /  مراجعه به بانک تصاویر کریستین اریکسن Russia World Cup Denmark Training
کریستین اریکسن  Russia World Cup Denmark Training - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اینترمیلان فقط یک سال پس از امضای قرارداد 17 میلیون پوندی کریستین اریکسن در تابستان گذشته، حالا از این بازیکن ناراضی است.

به گزارش اسپوتنیک؛ اینترمیلان فقط یک سال پس از امضای قرارداد به ارزش 17 میلیون پوند به کریستین اریکسن از این بازیکن ناامید شده و حالا آنتونیو کونته، فرد ستاره خط میانی منچستریونایتد را می‌خواهد تا جای این بازیکن دانمارکی را بگیرد.

این تیم در صورتی که بتواند 10 میلیون پوند از ستاره‌اش در جنوری سود کسب کند، او را به فروش می‌رساند.

هافبک دانمارکی از زمان ترک تاتنهام در آخرین پنجره نقل و انتقالات زمستانی در میلان یک کابوس را متحمل شده و در میان پیوندهایی با منچستر یونایتد، آرسنال و پی‌اس‌جی اکنون ادعا می‌شود که اینتر قیمت درخواستی‌اش برای هافبک میانی خود را تعیین کرده است.

"توتواسپروت" مدعی‌ست که سران اینتر 27 میلیون پوند برای اریکسن می‌خواهند، که پس از ورود به غول سری آ تا تابستان 2024 قرارداد امضا کرد.

این نشریه ایتالیایی ادامه می‌دهد كه اریکسن در دقیقه 86 بازی برای چند دقیقه مقابل رئال مادرید در اواسط هفته ( در حالی‌که اینتر 10 نفره به بازی ادامه می‌داد و 2-0 عقب افتاد) به میدان رفت و اطمینان حاصل شد که اینتر با وجود دو بازی دیگر هنوز قادر به صعود به مرحله حذفی مسابقات نیست.

اریکسن 28 ساله با بازگشایی پنجره نقل و انتقالات ‌خواهد سن سیرو را ترک کند و بازگشت به لیگ برتر از گزینه‌های اول او است.

آنتونیو کونته سرمربی اینتر از امضای جدایی‌اش خوشحال است اما در حال حاضر به دنبال جایگزینی‌های بالقوه می‌باشد زیرا او می‌خواهد فصل را دوباره به مرحله برگشت برساند.

فرد هافبک منچستر یونایتد که در هفته‌های اخیر تحت هدایت اوله گونر سولسشایر از تجدید قوا لذت می‌برد، در میان اهداف اصلی کونته قرار دارد.

پاردس از پاری‌سن‌ژرمن، تولیسو هافبک بایرن مونیخ و گرانیت ژاکا ستاره آرسنال نیز در فهرست گزینه‌های توتواسپورت  قرار دارند.

گزارش شده که اینتر برای هر یک از اهداف خود یک معامله مبادله‌ای در نظر گرفته اما یک معامله مستقیم نقدی برای اریکسن به طور قابل توجهی بیشتر از هزینه‌ای است که کمتر از یک سال پیش برای او پرداخت کرده‌اند.

در اوایل این هفته مدیر ورزشی اینتر جوزپه ماروتا تأیید کرد که اریکسن قبلاً درخواست ترک باشگاه را داشته است. ماروتا به DAZN گفت: "كونته به شكل گسترده پاسخ داد. ما نمی‌توانیم بازیکنی را نگه‌داریم که در حال حاضر درخواست فروش داشته باشد. ما ارزیابی‌های درستی خواهیم کرد. در حال حاضر او در دسترس است و کونته از او استفاده می‌کند به گونه‌ای که مورد احترام باشگاه باشد. در صورت تغییر، سعی خواهیم کرد ترکیب مناسبی را پیدا کنیم."

به نظر می‌رسید كه كونته اظهار داشت كه اوایل این ماه از درخواست اریكسن ناراضی است و می‌گوید: "تمام انتخاب‌هایی كه می‌كنم همیشه و فقط به سود اینتر است نه به نفع یك بازیکن. بازیکنان برای داشتن رقابت در سطح ملی و بین المللی باید از یک ایده و یک پروژه استفاده کنند. فوتبالیست مدرن باید سریع، قوی و مقاوم باشد. من اگر این تیم را به باشگاهی مثل اینتر بپیوندم این روش را مسلم می‌دانم."

در اوایل این هفته، ESPN ادعا کرد که اریکسن در قراردادی ارزان قیمت به ارزش 12 میلیون پوند به آرسنال پیشنهاد شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала