سورپرایز موشکی امریکا برای روسیه در کریمه

CC0 / / سورپرایز موشکی امریکا برای روسیه در کریمه
سورپرایز موشکی امریکا برای روسیه در کریمه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیروهای زمینی ایالات متحده امریکا، در نزدیکی جزیره کریمه، مانور نظامی اجرا کردند.

به گزارش اسپوتنیک، فوربس گزارش داده است که نیروهای نظامی زمینی ایالات متحده امریکا، و سامانه موشك پرتاب دوربرد را به آسمان رومانیا پرتاب کردند.
فوربس گفته است که چنین مانورها و پرتاب ها فقط در چند ساعت اجرا شد. و سپس با عجله واحدها را به یك پایگاه در آلمان بازگرداندند.

طیاره بمب افکن استراتیژیکی Boeing B-52H Stratofortress 4 - اسپوتنیک افغانستان
مانور بمب افکن هایB-52H امریکا به سرحدات ایران

به گفته نویسنده مقاله، چنین مانورهایی "پیامی به مسکو" است که نشان دهنده "بازیابی قدرت آتش" ارتش امریکا در این منطقه است. فوربس معتقد است که تیراندازی "های‌م‌ا‌ر‌س"در رومانیا "سورپرایز موشکی" برای روسیه در کریمه بود.
به گفته نویسنده این مقاله، این تمرینات یک نقطه عطف مهم برای ارتش ایالات متحده در اروپا است، زیرا از سال 2006 پنتاگون چنین اقداماتی را در این منطقه انجام نداده است.
یادآوری می کنیم، که پیمان جنگ افزار های تهاجمی راهبردی یا استارت 3 بین روسیه و ایالات متحده از 5 فیبروری 2011 به اجرا درآمد. این پیمان تصریح کرده است که هر طرف زرادخانه های هسته ای خود را کاهش می دهد به طوری که در هفت سال و در آینده شمار کل سلاح ها از 700 راکت بالستیک قاره پیما، راکت های بالستیک روی زیردریایی ها و بمب افکن های سنگین و همچنین 1500 کلاهک و 800 پرتابگر مستقر و غیر مستقر تجاوز نمی کند. پیمان START III تنها معاهده محدودیت تسلیحاتی موجود بین روسیه و ایالات متحده است، اما در 5 فیبروری 2021 منقضی می شود. اگر تمدید نشود، توافق نامه هایی در مورد محدود کردن زرادخانه بزرگترین قدرت های هسته ای در جهان وجود نخواهد داشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала