Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیشنهاد مدیر باشگاه بارسلونا به منچسترسیتی برای جذب مسی

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر مسی
مسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
 یکی از نامزدهای ریاست باشگاه بارسلونا و مدیر فعلی این باشگاه در خصوص جذب لیونل مسی به منچسترسیتی پیشنهادی داده است.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه «سان» اعلام کرد ویکتور فونت یکی از نامزدهای ریاست باشگاه بارسلونا و یکی از مدیران فعلی این باشگاه به باشگاه منچسترسیتی پیشنهاد داده تا خرید لیونل مسی را در سال 2021 فراموش کنند چون این بازیکن در بلوگرانا بازنشسته می‌شود.

Лионель Месси наблюдает за четвертьфинальным матчем Лиги чемпионов между ФК Барселона и Бавария Мюнхен на стадионе Луз (14 августа 2020). Лиссабон - اسپوتنیک افغانستان
منچسترسیتی درهای خود به روی «لیونل مسی» را بست
نامزد ریاست کاتالانی‌ها در این خصوص گفت:«پیش از این مدیر ورزشی منچسترسیتی اطلاع داده ام که مسی را فراموش کنند و به دنبال گزینه دیگر برای قهرمانی در لیگ قهرمانان باشند. این بدان معنی است که مسی با ما ادامه خواهد داد و با ما قهرمان لیگ قهرمانان خواهد شد.»

در همین حال، گیم بالاگ و نشریه کواترو اسپانیا مدعی شده‌اند که سیتیزن‌ها از ابتدای ژانویه با ارائه پیشنهادی وسوسه کننده برای جذب لیونل مسی تلاش خواهند کرد. پس از تمدید قرارداد دو ساله گواردیولا با منچسترسیتی، او اعلام کرد دوست دارد که مسی فوتبالش را در بارسلونا به پایان برساند اما به نظر می‌رسد پپ تمام واقعیت را نگفته چرا که با اعلام بالاگ، سیتی از آغاز سال 2021 مذاکرات خود را برای به خدمت گرفتن نابغه آرژانتینی آغاز خواهد کرد.

باشگاه منچسترسیتی تلاش زیادی کرد تا لیونل مسی را در نقل و انتقالات تابستانی جذب کند اما بند فسخ 700 میلیون یورویی مانع انتقال فوق ستاره آرجنتینی شد. با این وجود احتمال اینکه سیتی‌زن‌ها در نقل و انتقالات زمستانی به دنبال جذب مسی باشند وجود دارد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала