Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش گواردیولا به صدور مجوز ورود هواداران به ورزشگاه‌ها

© REUTERS / Phil Noble Реация Хосепа Гвардиола на матче "Манчестер Сити" – "Манчестер Юнайтед"
Реация Хосепа Гвардиола на матче Манчестер Сити – Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی در گفت‌وگویی از تصمیم دولت برای بازگشت هواداران به ورزشگاه‌ها استقبال کرد و اظهار داشت که مسئولان این روند را به خوبی و به صورت ایمن انجام خواهند داد.

به گزارش اسپوتنیک، روز گذشته بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس با اعلام پایان قرنطینه چهار هفتۀ در این کشور برای جلوگیری از بالا رفتن شمار ابتلأ و مرگ‌ومیر ناشی از کرونا

مقررات جدیدی را تعیین کرد که مطابق آن هواداران امکان حضور در استادیوم‌ها را برحسب منطقه‌ای که در آن واقع شده‌اند، پیدا خواهند کرد.

گابری جسوس - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
پپ ستاره هایش را حفظ میکند؛ سیتی حقوق جسوس را 2 برابر میکند

براساس این تصمیم 4 هزار هوادار اجازه حضور به ورزشگاه‌ها از تاریخ 2 دسامبر دارند و به مروز زمان این رقم افزایش خواهد یافت.

این تصمیم دولت انگلیس، با استقبال باشگاه‌ها فوتبال و سرمربیان تیم‌های قرار گرفته و پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی ضمن استقبال از این موضوع مدعی شد که مسئولان این روند را

درستی و به شکل ایمن انجام خواهند داد.

او در کنفرانس خبری قبل از دیدار با المپیاکوس در این مورد گفت:" اگر دولت در این باره تصمیم گرفته است به این دلیل بوده كه آن‌ها با دانشمندان و داکتران گوش داده اند و بعد چنین تصمیمی گرفته اند. اگر دولت اعتقاد دارد که این بهترین تصمیم است، ما می‌توانیم این کار را انجام دهیم، امیدوارم که نتیجۀ خوبی حاصل شود و هیچ مشکلی رخ ندهد. همه منتظر بازگشت هواداران به ورزشگاه ها هستند".

این در حالی‌ست که هواداران فوتبال در انگلیس از زمان شیوع ویروس کرونا در قاره سبز در ماه مارچ دیگر اجازه حضور در ورزشگاه‌ها را نداشته‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала