Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حمله تند زلاتان به سازندگان بازی فیفا: اجازه نمی‌دهم با استفاده از من پول کمایی کنید!

© AFP 2023 / Alberto PizzoliФорвад ФК "Милан" Златан Ибрагимович во время матча "Милан-Ювентус" на стадионе Сан-Сиро в Милане
Форвад ФК Милан Златан Ибрагимович во время матча Милан-Ювентус на стадионе Сан-Сиро в Милане - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستاره سویدنی میلان از سازندگان بازی فیفا شاکی شد که چرا از چهره او استفاده کرده‌اند.

به گزارش اسپوتنیک،  زلاتان ابراهیموویچ به شرکت بازی‌های رایانه EA Sports و شریک تجاری آن فیفا بابت استفاده غیرقانونی از چهره وی در بازی محبوب فیفا 21 هشدار داد.

Медики оказывают помощь форваду ФК Милан Златану Ибрагимовичу во время матча Милан-Ювентус - اسپوتنیک افغانستان
نگرانی شدید میلان از مصدومیت احتمالی زلاتان
ستاره 39 ساله میلان در واکنش به این اقدام در صفحۀ توییتر خود نوشت:«چه کسی به FIFA EA Sport اجازه استفاده از نام و چهره من را داده است؟ من نمیدانم که عضوی از بازی فیفا هستم و اگر هستم بدون هیچ دانش واقعی از طریق مانورهای عجیب و غریب آنجا قرار گرفتم و مطمئناً هرگز اجازه ندادم که سازندگان فیفا با استفاده از من پول به دست آورید. شخصی که در این سال‌ها بدون هیچ قراردادی از اسم و چهره من سود می‌برد. زمان رسیدگی کردن (به این موضوع) فرا رسیده است.»
زلاتان اولین بازیکنی نیست که به استفاده غیرمجاز از چهره و نامش توسط شرکت EA Sports اعتراض می‌کند. در گذشته بازیکنانی مانند روملو لوکاکو هم بابت طراحی نامناسب کاراکترهای آنها در بازی فیفا به این شرکت اعتراض کرده بودند.
باشگاه میلان در ماه آگوست اعلام کرد که قرارداد چند ساله انحصاری و جدیدی با EA Sports FIFA امضا کرده و بر اساس این توافق حق قانونی استفاده از میلان به این کمپانی تعلق دارد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала