Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سوارز: نگران وضعیت مسی هستم

© REUTERS / ALBERT GEAسوارز با مسی
سوارز با مسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لوئیز سوارز نزدیک‌ترین دوست مسی و هم‌تیمی سابق او، در گفت‌وگویی در مورد دوست خود ابراز نظر کرد و از نگرانی خود در مورد وضعیت او خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی پس از جدایی لوئیز سوارز از بارسلونا، درخشش چندانی در ترکیب کاتالان‌ها نداشته و در اکثر بازی‌ها همانند یک بازیکن عادی ظاهر شده است.

Лионель Месси наблюдает за четвертьфинальным матчем Лиги чемпионов между ФК Барселона и Бавария Мюнхен на стадионе Луз (14 августа 2020). Лиссабон - اسپوتنیک افغانستان
دلیل غیبت مسی برابر دیناموکیف مشخص شد

بسیاری از کارشناسان دلیل عدم درخشش این بازیکن را نداشتن دوست صمیمی در تیم و تنهایی می‌دانند و جدایی برخی بازیکنان را از بارسا، دلیل این وضعیت مسی می‌دانند.

لوئیز سوارز که دوست صمیمی مسی است و در زمان حضور در بارسا یکی از افراد نزدیک به او بود، امروز در گفت‌وگویی در مورد وضعیت فعلی مسی ابراز نظر کرد و مدعی شد که لئو افت کرده و او نگرانش است.

او در این مورد به پونتو پنال گفت:" لئو دوست صمیمی من است و شدیداً نگران وضعیت فعلی او هستم. او در حال حاضر افت کرده اما من باور دارم او بزودی به روزهای درخشانش برخواهد گشت و ثابت خواهد کرد همان ستاره درخشان است. به باور من تنها کسی که از چنین شرایطی می‌تواند بیرون شود، خود مسی است".

این در حالی‌ست که مسی پس از جدایی سوارز علیه مدیران باشگاه نوشت و رفتار باشگاه را به این بازیکن غیر حرفه‌ای عنوان کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала