Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حضور قطعی امباپه و نیمار برابر لایپزیگ

© AP Photo / Thibault CamusKylian Mbappé et Neymar
Kylian Mbappé et Neymar - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
توماس توخل سرمربی پاریسن جرمن اعلام کرد با آنکه نیمار کاملاً آماده نیست، در دیدار برابر لایپزیگ در کنار امباپه در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، پاریسن‌جرمن فردا شب در دیدار دشواری برابر آربی لایپزیگ در دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا قرار می‌‎گیرد، تیمی که در دور رفت موفق به شکست

این تیم پاریسی شده بود.

Neymar (Brazil) triumphs after the victory in the World Cup 1/8 finals match between Brazil and Mexico. - اسپوتنیک افغانستان
مدیر ورزشی سابق بارسلونا: ما با نیمار فقط 20 میلیون یورو فاصله داشتیم

در آستانه این دیدار مهم، توماس توخل سرمربی پاریسی‌ها اعلام کرد با آنکه نیمار کاملاً آماده نیست، در دیدار برابر لایپزیگ در کنار امباپه در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت.

او در کنفرانس خبری قبل از بازی با حریف آلمانی گفت:" ما به نیمار نیاز داریم. او باید برای ما در این دیدار در زمین حضور داشته باشد. او از کیفیت و تجربه خوبی برخوردار است. نیمار از نظر جسمی در بهترین شرایط نیست اما فردا از آغاز بازی به میدان خواهد رفت. او می تواند از نظر جسمی و روحی این وضعیت را مدیریت کند، هرچند امیدوارم که به او وابسته نباشیم".

نیمار به دلیل مصدومیت سه بازی پی‌اس‌جی را به دلیل مصدومیت از دست داد و به همین دلیل هم راهی اردوی تیم ملی برازیل نشد. این بازیکن در آخرین دیدار تیمش که با شکست 3-2 برابر موناکو به پایان رسید، 30 دقیقه بازی کرد.

پی‌اس‌جی در حال حاضر در گروه H، رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپاT با 3 امتیاز پس از منچستریونایتد و لاپیزیگ در رده سوم قرار دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала