تلاش ها به جایی نرسید/ از ترامپ خواسته شد که شکست را بپذیرد

© REUTERS / Carlos Barriaتلاش ها به جایی نرسید/ از ترامپ خواسته شد که شکست را بپذیرد
تلاش ها به جایی نرسید/ از ترامپ خواسته شد که شکست را بپذیرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سناتور جمهوری خواه آمریکایی، به دونالد ترامپ ، رهبر فعلی ایالات متحده توصیه نموده که بهتر است واگذاری قدرت به جو بایدن را آغاز کند.

 

به گزارش اسپوتنیک، لیزا مورکوفسکی، سناتور جمهوری خواه از ایالت آلاسکای آمریکا ، به دولت دونالد ترامپ، رهبر فعلی ایالات متحده توصیه نموده است که شروع به واگذاری اختیارات ریاست جمهوری به جو بایدن کند.

ترامپ:  بایدن حق ندارد ادعای پیروزی در انتخابات را مطرح کند - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ سرانجام پیروزی بایدن را پذیرفت اما آن را "تقلبی" خواند

مورکوفسکی، در بیانیه‌ای در توئیتر خود نوشت: "زمان آن فرا رسیده است که روند واگذاری کامل و رسمی قدرت آغاز شود."

وی معتقد است که ترامپ فرصتی برای به چالش کشیدن نتایج انتخابات داشت، اما دادگاه ها تاکنون ادعاهای وی را غیرقابل دفاع عنوان نموده‌اند.

علاوه بر این، مورکوفسکی تلاش برای فشار بر قانونگذاران ایالت ها برای تغییر نتایج رای گیری را "بی سابقه و مغایر با روند دموکراتیک" دانست.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با شکت دو رقیب عمده این انتخابات، دونالد ترامپ جمهوری خواه و جو بایدن دموکرات در تاریخ 3 نوامبر برگزار شد. طبق پیش بینی های رسانه های آمریکایی ، جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیروز خواهد شد. نتایج رسمی انتخابات هنوز منتشر نشده است.

گفتنی است که نتایج نظرسنجی جدید نشریه پولیتیکو و شرکت مورنینگ کانسالت حاکی است که 46 درصد از رای دهندگان آمریکایی می گویند ترامپ باید به سرعت قدرت را به جو بایدن رئیس جمهوری منتخب ایالات متحده واگذار کند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала