Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش آنچلوتی در مورد احتمال انتقال ایسکو به اورتون

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر کارلو آنچلوتی
کارلو آنچلوتی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کارلو آنچلوتی شایعه جذب ایسکو را رد کرد و به خبرنگاران گفت که هنوز در مورد پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی با مدیران ارشد باشگاه صحبت نکرده است.

به گزارش اسپوتنیک، کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی اورتون، تابستان گذشته خامس رودریگز را از رئال مادرید به عهده گرفت تا بار دیگر با شاگرد سابقش در تیم جدید همکاری داشته باشد.

Isco - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
ایسکو در زمستان رئال را ترک خواهد کرد

ایسکو دیگر هافبک اسپانیایی رئال مادرید که شرایط مشابه با خامس زیر نظر زیدان دارد، اخیراً اعلام کرد که زمستان از این تیم جدا خواهد شد و حالا شایعه شده که کارلو این بازیکن را نیز به خدمت خواهد گرفت.

آنچلوتی اما چنین شایعۀ را رد کرد و به خبرنگاران گفت که هنوز در مورد پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی با مدیران باشگاه صحبت نکرده است.

او در این مورد گفت:" چنین خبرهایی شایعه‌ای است از طرف رسانه ها و از طرف ما نیست زیرا ما در این دوره در مورد بازار نقل و انتقالات صحبت نمی کنیم. ما در مورد مشکلات خود صحبت می کنیم و در تلاش هستیم تا این مشکلات را برطرف کنیم. جدا از این، ایسکو بازیکن من در رئال مادرید بود. او یک بازیکن خارق‌العاده است، اما یک در حال حاضر بازیکن تیم ما نیست".

این در حالی‌ست که ایسکو مشتریان زیادی دارد و باشگاه‌هایی نظیر منچستریونایتد، منچسترسیتی و چلسی نیز به دنبال این بازیکن اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала