Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیگ ملت‌های اروپا؛ تحقیر و حذف مانشافت‌ها در شب پیروز پرتگال و فرانسه

© Photo / FB/Selección Española de Fútbol تیم ملی فوتبال اسپانیا
تیم ملی فوتبال اسپانیا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در ادامه بازی‌های لیگ ملت‌های اروپا تیم‌های ملی پرتگال، فرانسه و اسپانیا برابر حریفان شان به برتری رسیدند.

به گزارش اسپوتنیک؛ دیشب و در ادامه رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا تیم ملی اسپانیا حریف‌اش جرمنی را با راه اندازی جشنواره گل از پیش رو برداشت، پرتگال در خانه کرواسیا به بتری رسید و فرانسه میهمان‌اش سویدن را چهارتایی کرد.

در مهم‌ترین بازی دیشب، اسپانیا در ورزشگاه المپیکو دی‌سویا از قهرمان 2014 جهان در چارچوب بازی‌های لیگ A میزبانی نمود و با نتیجه سنگین و تحقیرآمیز 6-0 به برتری رسید تا مقتدرانه راهی دور بعد لیگ ملت‌ها شود.

در این دیدار همه چیز با گل دقیقه 17 موراتا آغاز شد زیر با آن فابیان رویز در پاس گل هت‌تریک کرد و فران تورس در گل‌زنی هت تریک نمود. فران‌تورس در دقایق 33، 55 و 71 گل زنی کرد، رودری در دقیقه 38 و اویارزابال در دقیقه 89 بازی دو گل دیگر لاروخا را ثبت کردند. با این پیروزی تیم ملی اسپانیا مقتدرانه راهی دور بعد بازی‌های لیگ ملت‌ها شد.

کرواسیا که تا فینال جام جهانی 2018 پیش رفته بود نیز در چارچوب لیگ A از مدافع عنوان قهرمانی لیگ ملت‌های اروپا میزبانی کرد ولی تیم 10 نفره دالیچ با حساب 3-2 تن به شکست داد.

در این بازی کواچیچ در دقایق 29 و 65 دو گل کروات‌ها را رقم زد در حالی‌که روبن دیاز در دقایق 52 و 90 و ژآئو فلیکس در دقیقه 60 موفق شدند برتری سلسائوی اروپا را ثبت نمایند. در حالی‌که روگ در دقیقه 51 با دو کارته شدن از زمین بازی اخراج شد.

فرانسه قهرمان فعلی جهان نیز میهمان‌اش سویدن را 4-2 شکست داد که ژیرود در دقایق 16 و 59، پاوارد در دقیقه 36 و کومان در دقیقه 90 چهار گل خروس‌ها را زدند، دو گل سویدن هم توسط سلیسن در دقیقه 4 و کایسون در دقیقه 88 به ثبت رسید.

نتایج سایر بازی‌های لیگ ملت‌ها:

لیگ A:

سوئیس - اوکراین (به دلیل ویرس کرونا لغو شد)

 

لیگ C:

لوکزامبورگ 0-0 آذربایجان

مونته‌نگرو 4-0 قبرس

 

لیگ D:

آندورا 0-5 لاتویا

مالت 1-1 جزایر فارو

جبل الطارق 1-1 لیختن‌اشتاین

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала