Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازگشت وینیسیوس از سفر 30 هزار کیلومتری بدون حتی یک دقیقه بازی برای سلسائو

© REUTERS / Susana VeraФутболист Винисиус Жуниор во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде
Футболист Винисиус Жуниор во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زین‌الدین زیدان قرار است از وینیسیوس جونیور در تمرین صبح روز پنجشنبه رئال مادرید در والدبباس استقبال کند، در حالی که این جوان برازیلی حدود 20،700 کیلومتر مسافت را طی کرده است اما یک دقیقه هم برای سلسائو به میدان نرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، وینیسیوس جونیور اخیراً از سوی تیته به تیم ملی برازیل دعوت شد و به کشورش سفر کرد تا در برابر ونزویلا و اروگوئه بازی کند.

Former France's soccer player Zinedine Zidane waves to spectators prior to the international friendly soccer match between France and Brazil at the Stade de France, north of Paris, France, Thursday, March 26, 2015.  - اسپوتنیک افغانستان
واکنش زیدان به اختلافات بنزما با وینیسیوس

برازیل با نتیجه 0-1 ونزویلا و با نتیجه 0-2 اروگوئه را شکست داد اما وینیسیوس جونیور یک دقیقه هم برای این تیم به میدان نرفت و بدون حضور در زمین امروز به مادرید بازگشت.

بازگشت این بازیکن به مادرید پس از سفر 30 هزار کیلومتری و بدون حتی یک دقیقه بازی برای سلسائو سبب خشم مادریدی‌ها شده و آن‌ها معتقد اند که تیته وقتی از او در تیم استفاده نمی‌کند، چرا او را به اردوی تیم ملی دعوت می‌کند.

زیدان اما به سفر این بازیکن خوشبین است و حضور و تمرین کردن او را در کنار سایر ستاره‌های برازیل مفید می‌داند.

وینیسیوس درحالی به مادرید برمی‌گردد که هازارد مصدوم است و او تنها گزینه زیدان برای حضور در سمت چپ ترکیب رئال محسوب می‌شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала