Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نقشه لیورپول برای شکست رئال در راه جذب امباپه

© AP Photo / David Ramos Kylian Mbappe
 Kylian Mbappe - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیورپول و رئال مادرید علاقۀ بسیاری به جذب مهاجم پاریسن جرمن دارند و هر دو باشگاه قصد دارند برای جذب این بازیکن در تابستان آینده اقدام کنند.

به گزارش اسپوتنیک،  کلیان امباپه در سال 2018، با قراردادی به ارزش 200 میلیون یورو از موناکو  به پاریسن جرمن پیوست و در حال حاضر در پایان سال 2022، با قهرمان فرانسه قرارداد دارد.

Real Madrid kaptanı Sergio Ramos - اسپوتنیک افغانستان
تمرکز پی‌اس‌جی حفظ امباپه است نه جذب راموس

این بازیکن مدت‌هاست که مورد توجه رئال مادرید قرار دارد و به نظر می‌رسد که این باشگاه در تابستان آینده برای جذب او اقدام خواهد کرد.

این باشگاه اما کار ساده در پیش ندارد زیرا لیورپول نیز خواهان این مهاجم 21 ساله است و یورگن کلوپ خواهان به خدمت گرفتن کلیان است.

سرمربی سرخ‌ها می‌داند که تا سال 2022، صلاح پیرتر خواهد شد و فیرمینو نیز درخشش گذشته را ندارد.

کلوپ با توجه به شرایط هر دو بازیکن، در کنار ژوتا به یک ستاره جوان دیگر نیاز دارد و امباپه همان ستاره درخشانی‌ست که تا حالا به همه جام‌های ارزشمند به جز لیگ قهرمانان اروپا دست یافته است.

براساس گزارش ساندی تایم، سرخ‌ها بر اساس نقشۀ که از قبل کشیده شده، به دنبال امباپه خواهند رفت و تصمیم دارند از میان صلاح، مانه و فیرمینیو که تا پایان سال 2023 با مرسی ساید قرارداد دارند، یکی را به فروش رسانده و پول خرید امباپه را تهیه کنند.

از سویی هم گفته می‌شود که لیورپول از میان صلاح و مانه یکی را با مقداری پول به پاریسن‌جرمن پیشنهاد خواهد داد تا رئال را در راه جذب امباپه شکست دهد.

این در حالی‌ست که قبل از این امباپه از لیورپول و کلوپ تمجید و آن‌ها بهترین تیم و سرمربی لیگ برتر عنوان کرده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала