Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

راموس: فعلا ذهن و بدنم آماده است؛ برنامۀ برای بازنشستگی ندارم

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر سرخیوراموس Russia World Cup Spain - Russia
سرخیوراموس Russia World Cup Spain - Russia - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کاپیتان اسپانیایی رئال مادرید می‌گوید که با تلاش‌های بسیاری تا اینجا رسیده و برنامۀ برای بازنشستگی ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، سرجیو راموس در دیدار قبلی تیم ملی اسپانیا فرصت گلزنی از نقطۀ پنالتی را از دست داد، با انتقادهای بسیاری روبه‌رو شد.

راموس - اسپوتنیک افغانستان
غیبت پرسش برانگیز «سرجیو راموس» در نشست خبری پیش بازی با آلمان
کاپیتان لاروخا که پیش از بازی حساس امشب مقابل آلمان در حضور رسانه‌ها صحبت گفت که قصد ندارد فوتبالش در تیم ملی را پایان دهد. راموس در این باره بیشتر پرداخت و گفت:«ساعت‌ها در خیابان‌های سویا دویدم تا به این جا برسم و پشت این دستاورد، تلاش، پشتکار و همت وجود داشته است. تا زمانی که حس خوبی داشته باشم، ادامه خواهم داد. فعلا ذهن و بدنم آماده است و به بازی های ملی ادامه می دهم. برنامه ای برای بازنشستگی ندارم.»
کاپیتان 34 ساله تیم ملی اسپانیا در ادامه افزود:«عبور از اسطوره ای مثل بوفون در رکورد بازی های ملی باعث افتخار است. وقتی کارتان را شروع می کنید، فکر نمی کنید که چه اندازه می توانید پیش بروید. اگر یک پنالتی دیگر هم بدست می آمد آن را هم من می زدم. بدون شک. اگر ذهنیت من این نباشد دیگر خودم نیستم.»

راموس 177 بار برای لاروخا به میدان رفت و با عبور از رکورد 176 بازی جانلوییجی بوفون برای ایتالیا، به دارنده رکورد بیشترین تعداد بازی ملی قاره اروپا تبدیل شد. کاپیتان 34 ساله تیم ملی اسپانیا فقط هفت بازی دیگر تا رکورد احمد حسن مصری و تبدیل شدن به رکورددار بیشترین تعداد بازی ملی تاریخ فاصله دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала