Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کرونایی رئال مادرید چهارشنبه به میدان میرود؟

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر ادن هازارد Russia Soccer Euro 2020 Qualifier Russia - Belgium
ادن هازارد  Russia Soccer Euro 2020 Qualifier Russia - Belgium - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم ملی فوتبال بلجیم امیدوار است تا بتواند روز چهارشنبه در دیدار حساس مقابل دنمارک در رقابت های لیگ ملت های اروپا از ادن هازارد استفاده کند.

به گزارش اسپوتنیک، روز چهارشنبه تیم ملی فوتبال بلجیم در دیداری حساس در چارچوب هفته ششم رقابت های لیگ ملت های اروپا به مصاف دنمارک میرود.

بلجیم شب گذشته انگلیس را با دو گل برد و با 12 امتیاز در صدر جدول باقی ماند، این در حالیست که دنمارک نیز از سد ایسلند گذشت و با 10 امتیاز در تعقیب این تیم برای صدرنشینی و صعود به دور نهایی به کار خود ادامه داد.

با این حال روبرتو مارتینز سرمربی تیم فوتبال بلجیم تاکید کرده است که احتمال حضور هازارد در ترکیب تیمش در مسابقه روز چهارشنبه وجود دارد.

سرمربی بلجیم تاکیده کرده است که وی برای بازی در دیدار دیشب گذشته نیز با هازارد تماس گرفته اما وی اعلام کرده است که او کماکان درگیر بیماری کوید 19 است و نمیتواند در این بازی حضور پیدا کند.

با این حال سرمربی بلجیم گفته در صورتی که تست کرونای هازارد تا دو روز آینده منفی شود، وی میتواند از این ستاره که مدت زیادی است از ترکیب تیم ملی هم دور است، استفاده کند.

البته مارتینز گفته است که هازارد در صورتی که بتواند در ترکیب قرار بگیرد، فقط یک روز با تمرین میکند و این از لحاظ فنی خیلی مناسبت نیست.

این در حالیست که وی 16 ماه و اندی است که به دلیل مصدومیت نتوانسته پیراهن تیم ملی کشورش را بر تن کند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала