Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برنامه پپ برای 2021؛ امباپه لاوتارو و هالند همه در یک فصل

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه اتحاد
ورزشگاه اتحاد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پپ گواردیولا آماده می‌شود تا در سال 2021 برنامه بزرگی را راه اندازی کند و ستاره‌هایی چون کیلیان امباپه، لاوتارو مارتینز و ارلینگ هالند را یکجا به خدمت بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ با وجود زمینه‌های بهداشتی، باشگاه‌های اروپایی از نظر خرید برای ماه‌های آینده جاه طلبی‌های بزرگی دارند. در مورد منچسترسیتی اما موضوع فرق می‌کند زیرا در سال 2021 سیتیزن‌ها دست به انتقالاتی خواهند زد که همه معادلات را بر هم خواهد زد.

با بحران ویروس کرونا باشگاه‌های مختلف اروپایی در تلاشند راهی برای کاهش خسارات اقتصادی پیدا کنند. تابستان امسال رئال مادرید تصمیم گرفت هیچ بازیکنی را به خدمت نگیرد و اکنون به دنبال مذاکره در مورد کاهش حقوق با نیروی کار زین الدین زیدان است. در داخل بارسا ما همچنین شاهد همین امر استیم که بازیکنان باید پس از یک پنجره نقل و انتقالات نسبتاً آرام در جهت ورود بازیکنان، دستمزد شان را به سمت پایین تغییر بدهند در حالی‌که PSG از طرف خود برای تقویت قرضی ترجیح داده است. اما در سال 2021 اوضاع می‌تواند متفاوت باشد. باشگاهی از پایتخت فرانسه در حال حاضر سعی دارد کیلیان امباپه را متقاعد کند که علی‌رغم هزینه برآورد شده قراردادش را تمدید کند تا با برنامه‌های رئال مادرید تصمیم بگیرد که سرانجام دست خود را به بوندینوایز برساند. و در کنار منچسترسیتی نیزهمچنین تابستان سال آینده ضربه‌های سختی خواهد خورد.

امباپه هدف منچسترسیتی خواهد بود؟

همانطور که "90Min" توضیح داده که منچسترسیتی قصد دارد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی بعدی چند مهام جذب کند. سرخیو آگوئرو در حالی به پایان قرارداد خود نزدیک می‌شود که آینده گابریل ژسوس مبهم است. در داخل باشگاه انگلستانی، ما واقعاً به توانایی ملی پوش برزیلی برای تبدیل شدن به مُهاجم اصلی پس از جدایی بازیکن آرجانتینی شک داریم. در حالی‌که گفته می‌شود سیتیزن‌ها قبلاً به فکر فروش گابریل ژسوس در این تابستان بوده‌اند اما درهای خروج احتمالی از ستاره برزیلی در سال 2021 برای جمع آوری پول برای یک بازیکن جدید باز خواهد بود. و طبق رسانه‌های انگلستانی، کیلیان امباپه یکی از اهداف پپ گواردیولا خواهد بود. با این حال با تمایل PSG برای حفظ ستاره‌اش و حضور رئال مادرید در این پرونده کار ساده نخواهد بود. بنابراین مهاجمان دیگر از لیست ملی پوش فرانسوی در لیست کوتاه منچسترسیتی پیشی خواهند گرفت که می‌توان گفت ارلینگ هالند و لاوتارو مارتینز.

Игрок ФК Барселона Лионель Месси во время выяснения отношений с защитником Реал Мадрида Серхио Рамосом - اسپوتنیک افغانستان
کاپیتان‌های بارسا و رئال؛ اهداف جدید من‌سیتی

لاوتارو مارتینز و ارلینگ هالاند در بالای لیست نهایی قرار دارند

برخلاف کیلیان امباپه مهاجم اینترمیلان به عنوان محتمل‌ترین تقویت برای سال 2021 شناخته می‌شود. منچسترسیتی می‌تواند با پیروی از ماه‌ها علاقه‌اش رد پای لاوتارو مارتینز، راحت‌تر از بارسلونا عبور کند. با توجه به مشکلات اقتصادی باشگاه کاتالان، علاوه بر این سرخیو آگوئرو می‌توانست از هموطن خود در رهبرانش تعریف کند. استخدام ارلینگ هالند یک هدف تهاجمی دیگر همچنان ممکن است، اما آبی‌آسمانی‌ها معتقد هستند که ممکن است رقابت زیادی برای ربودن ستاره نارویژی وجود داشته باشد. برای یادآوری رئال مادرید برای تهیه جانشینی کریم بنزما هالند را مورد توجه قرار داده است. گزینه نهایی منچسترسیتی هرچه باشد خطر از سرگیری پنجره نقل و انتقالات تابستانی بعدی را دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала