Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سیتی با همان پیشنهاد قبلی به دنبال شکار مسی است

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر مسی و گواردیولا
مسی و گواردیولا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منبع خبری نزدیک به باشگاه بارسلونا میگوید سیتی کماکان برای جذب مسی نقشه میکشد و میخواهد با همان پیشنهاد قبلی زمینه خرید فوق ستاره بارسا را فراهم کند.

به گزارس اسپوتنیک، موندو میگوید آینده مسی در بارسا تا کنون در وضعیت نا معلومی قرار دارد و این بازیکن هنوز تصمیمش را برای ماندن و یا رفتن از بارسلونا نگرفته است.

بسیاری معتقدند که مسی منتظر انتخابات آینده بارسا است و این که چه کسی سکان ریاست این تیم را بر عهده میگرد.

Футболист Лионель Месси - اسپوتنیک افغانستان
مسی برای پیوستن به منچسترسیتی شرط گذاشت

با این حال دین جونز خبرنگار یورو اسپورت مدعی است که سیتی کماکان روی طرح قبلی اش پا فشاری میکند و میخواهد با ارائه دو پیشنهاد وسوسه کننده زمینه جذب مسی را فراهم کند.

سیتی در ابتدا به مسی پیشنهاد بازی در لیگ برتر میدهد و سپس او را به لیگ آمریکا و تیم نیوریوک سیتی میفرستد تا فوتبالش را در این کشور به پایان برساند.

منچسترسیتی برای جذب مسی یک پیشنهاد 5 ساله به ارزش 500 میلیون به او ارائه خواهد داد.

طبق این پیشنهاد  مسی سه سال را در سیتی سپری میکند و دو سال آخرش را در تیم نیویورک سیتی که مالکان آن از خانواده اماراتی همین تیم سیتی هستند، سپری خواهد کرد.

البته در تازه ترین گزارش مشخص که مسی برای پیوستن به سیتی شرط گذاشته است که پپ به عنوان سرمربی و آگوئرو دوست صمیمی او به عنوان مهاجم باید در سیتی بمانند تا وی راضی به آمدن به این تیم شود.

همه این ها در حالی است که مسی اگر قرارداد جدیدی امضا نکند، در ماه جون 2021 میتواند به عنوان بازیکن آزاد بارسا را ترک و به تیم دیگری برود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала