Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیمار قلب مبارزات انتخاباتی ریاست بارسلونا

© REUTERS / Luisa Gonzalezنیمار جونیور
نیمار جونیور - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در حالی‌که پی‌اس‌جی برای تمدید قرارداد نیمار گفتگو می‌کند، نیمار همچنان زیر نظر بارسا خواهد بود و حتی در قلب مبارزات انتخابات ریاست این باشگاه قرار خواهد داشت.

به گزارش اسپوتنیک؛ دو روز پس از صحبت‌های لئوناردو درباره الحاقات ستاره های‌ش، امروز با پاسخ رسانه‌های کاتالان روبرو شد. روزنامه دیاریو اسپورت صفحه اول خود را در مورد نیمار اختصاص داده که تحت قراردادPSG  تا سال 2022 است و اطمینان حاصل کند که این بازیکن برزیلی همچنان می‌خواهد به بارسا بپیوندد. این روزنامه حتی اطمینان می‌دهد که او نمی خواهد با پاریس ادامه دهد.

گفته می‌شود مُهاجم برزیلی در قلب مبارزات فعلی انتخابات ریاست برای تصدی مسئولیت جوزپ بارتومئو است که چند هفته پیش از سمت خود استعفا کرد. به گزارش اسپورت، چندین نامزد با بازیکن سابق سانتوس تماس گرفته‌اند تا وعده مبارزاتی بدهند. انتخابات در 24 جنوری برگزار خواهد شد و همه ابزارها برای جمع آوری آرا استفاده می‌شود.

احتمال بازگشت نیمار به این باشگاه ضربه بزرگی تلقی می‌شود. مُهاجم PSG قبلاً در تابستان 2019 هنگامی که با تمام تلاش به ترک پایتخت فرانسه برای برگشت به کاتالونیا تحت فشار قرار گرفت، بازگشت خود را ترسیم نمود و او علیه استحکام PSG آمده بود و در مذاکره با رهبران اسپانیا سازش نکرد.

از فرانسه خبر می‌رسد که روند فعلی لزوما بازگشت نیمار به باشگاه سابق‌اش نیست. در روز سه‌شنبه، لئوناردو تأیید کرد که مذاکرات برای تمدید را آغاز کرده و قول داد که آنها تشدید خواهند نمود. مدیر ورزشی توضیح داد: "ما شروع به صحبت می‌کنیم. ما با همه صحبت می‌کنیم. زمان بندی وجود دارد، امروز مردم نمی‌توانند حرکت کنند. ایده تمدید برای نیمار، دی ماریا، برنات و امباپه وجود دارد. مدتی از شروع بحث می‌گذرد و به زمانی می‌رسیم تا ایده‌های واضح‌تری در این باره داشته باشیم."

ESPN اطمینان داده که خوش بینی به این موضوع وجود دارد حتی اگر مطابق اطلاعات ما گفتگوهای دو طرف به اندازه ادعای رسانه انگلیسی زبان "پیشرفته" نباشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала