Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نارضایتی فن‌دی بیک از زمان کمترِ بازی در اولدترافورد

© Sputnik / Сергей Пивоваров /  مراجعه به بانک تصاویر فن دی بیک
فن دی بیک - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دونی فن دی بیک ستاره هالندی منچستریونایتد از این‌که در ترکیب این تیم کمتر زمان بازی دریافت می‌کند ابراز ناراحتی کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ فن‌دی بیک تا کنون در لیگ برتر از ابتدا به میدان نرفته و در اکثر بازی‌های به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده است در حالی‌که یونایتد وی را با هزینه 40 میلیون پوندی از باشگاه آژاکس جدا کرد.

این بازیکن 23 ساله پس از گلزنی در جریان تساوی 1-1 هالند مقابل اسپانیا در چهارشنبه شب صحبت نمود و گفت که آرزو می‌کند کاش به طور منظم از سوی اوله گونار سولسشیر مورد استفاده قرار بگیرد: "گفتن این برای من کلیشه‌یی به نظر می‌رسد زیرا مطمئناً دوست داشتم بیشتر بازی کنم اما واقعاً از حضور در تیم خوب لذت می‌برم. به راحتی پذیرفته شده‌ام و همه به من کمک می‌کنند."

او در ادامه افزود: "یک فرد صبور هستم اما مطمئناً شما آنجا می‌روید تا آنجا که ممکن است بازی کنید. من همچنین فکر می‌کنم - در دقایقی که من ساخته‌ام، در زمان هایی که وارد شده‌ام - نشان داده‌ام که می توانم چیزی به تیم اضافه کنم."

فن‌دی بیک اعتراف کرد که با سولسشیر در مورد کمتر زمان یافتن بازی صحبت کرده - او فقط 75 دقیقه در لیگ برتر تا کنون حضور داشته و سرمربی یونایتد از او حمایت می‌کند.

او در جریان شکست شوک آور 3-1 من‌یونایتد برابر کریستال پالاس در اولدترافورد به عنوان بازیکن تعویضی گلزنی کرد. در هفته‌های اخیر سولسشیر از او برای بازی‌های لیگ قهرمانان استفاده کرده که در پیروزی چشمگیر 5-0 برابر RB لایپزیگ حضورش قابل توجه بود.

اما رقابت در میانه میدان در یونایتد شدید است و فن‌دی بیک با برونو فرناندس، فرد، پل پوگبا، اسکات مک تومینی و نمانیا ماتیچ برای حضور در زمین باید مبارزه می‌کند.

او در ادامه تصریح نمود: "او (سولسکایر) به من چه می‌گوید؟ من باید صبور باشم اما همچنین باید فقط به آنچه که انجام می‌دهم ادامه دهم. و این‌که او دیده است وقتی وارد میدان می‌شوم تأثیر خوبی دارم. وقت من قطعاً می‌رسد و وقتی این فرصت‌ها پیش می‌آید من باید آنجا باشم."

فن‌دی بیک در بازی‌های ملی فعلی دو بازی دیگر با هالند دارد که در مقابل بوسنیا و هرزگوین و در ادامه با پولند خواهد بود.

در این میان یونایتد با 10 امتیاز از هفت مسابقه اول خود در رده چهاردهم جدول لیگ برتر است. آنها یک بازی با یکی چهار تیم برتر دارند، با این حال مقام چهارم را ساوتهمپتون با 16 امتیاز به خود اختصاص داده است. مردان سولسشیر پس از پایان وقفه بازی‌های ملی در 21 نوامبر در اولدترافورد با وست بروم ملاقات می‌کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала