Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پنچ شرطی که باعث می‌شود مسی با بارسا تمدید کند

© REUTERS / Albert GeaИгрок ФК "Барселона" Лионель Месси во время празднования гола
Игрок ФК Барселона Лионель Месси во время празднования гола  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روزنامه مارکا از پنج شرط مسی برای تمدید قرارداد با بلوگرانا خبر داده است.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی ستاره آرجنتینی در تابستان گذشته در یک قدمی جدایی از بارسلونا قرار داشت. مهاجم آرجنتینی در آغاز تمرینات پیش فصل حضور نخواهد داشت چرا که به دنبال فعال کردن بندی از قراردادش بود که به او اجازه می داد تا در فاصله یک سال مانده به اتمام قراردادش به صورت رایگان جدا شود.  با این وجود مسی در نهایت ترجیح داد که وارد جنگ حقوقی با بارسلونا نشود و ماندنی شد.

پس از استعفای بارتومئو، فردی که مدیر جدید بارسلونا شود قطعا یکی از اهدافش تمدید قرارداد با مسی است اما مارکا در گزارشی عنوان کرده است که مسی برای تمدید با بارسلونا پنج شرط دارد که اگر برآورده نشود، حاضر به تمدید نخواهد شد. این پنج مورد را مرور می کنیم:

​1- یک مدیر خوب: مدیر جدید بارسلونا ظرف دو ماه آینده مشخص خواهد شد.  قطعا یکی از اهداف جایگزین بارتومئو مربوط به تمدید قرارداد مسی خواهد بود تا لئو را راضیکند که در نیوکپ بازنشسته شود. مسی به هیچ وجه رابطه خوبی با بارتومئو نداشت و مهم است که بتواند با مدیر جدید به تعامل برسد.

2- نحوه ارتباط با مدیر ورزشی جدید: مسی همچنان می خواهد بداند که در مورد مدیر ورزشی جدید چه اتفاقی خواهد افتاد. در تابستان گذشته رامون پلانس جانشین اریک آبیدال شده بود. پلانس گفته بود که یکی از اهدافش ماندن مسی است. طبیعتا مدیر جدید بارسلونا با تیم مدیریتی جدیدش مشغول به کار خواهد شد.

3- برنامه های بارسلونا در مورد مربی: ستاره آرجنتینی می خواهد شرایط مربیگری تیم را هم کنترول کند. رونالد کومان قراردادی دو ساله امضا کرده و عملکردش به خصوص در لالیگا چندان مطمئن نبوده است. ژاوی هم تیمی سابق مسی یکی از گزینه های جانشینی اوست. آیا کار کردن با ژاوی می تواند لئو را به ماندن راضی کند؟

4- استراتژی نقل و انتقالات بارسلونا:  در سالهای اخیر بارسلونا خریدهای زیاد و بزرگی داشته اما اغلب آنها موفق نبودند. از سویی مسی از فروش لوئیز سوارز ناراحت است. به همین خاطر لئو می خواهد استراتژی مدیر جدید در زمینه نقل و انتقالات را هم بداند.

5-شرایط خودش و تیم: شرایط خود مسی و عملکرد تیم هم در این تصمیم تاثیرگذار است. مسی نمی خواهد در صورتی در بارسلونا بماند که این تیم شانسی برای بردن جام‌ها ندارد و اتفاقات فصل گذشته برایش تکرار شود. مسی می داند که  سالهای پایانی فوتبالش را سپری می کند و نمی خواهد که فرصت کسب جامها را از دست بدهد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала