Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیانیچ: فرصت رفتن به بایرن مونیخ و اینتر را داشتم؛ حالا در بارسا خوشحالم!

© Photo / Instagram / miralem_pjanicمیرالم پیانیچ
میرالم پیانیچ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هافبک بوسنیایی بارسلونا می‌گوید در گذشته فرصت رفتن به باشگاه‌هایی همچون بایرن مونیخ و اینتر را داشته است.

به گزارش اسپوتنیک، میرالم پیانیچ که در این تابستان پس از چهار فصل حضور در یوونتوس در طرح معاوضه با آرتور ملو راهی بارسلونا شد.

میرالم پیانیچ       Футбол. Чемпионат мира - 2014. Матч Аргентина - Босния и Герцеговина - اسپوتنیک افغانستان
پیانیچ: در حالا حاضر در بهترین باشگاه جهان حضور دارم
هافبک آبی‌اناری‌ها در تازه‌ترین مصاحبه‌اش در مورد اینکه در گذشته پیشنهاداتی از سوی باشگاه بایرن مونیخ و اینتر داشته گفت:«در گذشته فرصتن رفتن به باشگاه‌هایی همچون بایرن مونیخ و اینتر را داشتم، اما در آن مقطع فکر نمی‌کردم که زمان مناسبی برای رفتن به این تیم‌ها باشد.»
هافبک بوسنیایی بارسا در ادامه گفت:«من حتی دو سال زودتر می‌توانستم به یوونتوس بروم، اما در آن مقطع هم زمان مناسبی برای رفتن به یووه نبود، چون آنها هافبک‌هایی همچون پیرلو، پوگبا و ویدال داشتند که به طور مرتب بازی می‌کردند و همین ممکن بود باعث شود تا دو سال نیمکت‌نشین شوم.»
پیانیج در پایان این گفتگو با خرسندی در مورد حضورش در بارسلونا نیز گفت:«حالا من برای بارسلونا، بهترین باشگاه جهان با سبک باری که همیشه دوست داشتم، بازی می‌کنم. هنوز، اما راضی نیستم و می‌خواهم فرصت کسب جام‌های معتبر را با بارسلونا داشته باشم. هدف من این است که بهترین باشم و با بارسلونا فاتح جام‌های معتبر شوم. این چیزی است که می‌خواهم.»

پیانیچ در سری‌آ ایتالیا، 281 بازی با پیراهن تیم‌های رم و یوونتوس انجام داد و ضمن به ثمر رساندن 42 گل، آمار 73 پاس‌گل نیز از خود برجای گذاشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала