Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آلبا: با مسی به مراتب بهتر بازی می‌کنیم

عضو شوید
لیونل مسی با آن که در بازی برابر بتیس در نیمه دوم وارد زمین شد، اما عملکرد بسیار درخشان داشت و موفق شد با دو گُل خودش نقش برازنده در پیروزی تیمش داشته باشد. جوری آلبا پس از بازی در گفت‌و گو با رسانه‌ها، نقش کاپیتان تیمش را تحسین کرد و مدعی شد که با او به مراتب بهتری بازی می‌کنند.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا در سومین بازی هفته نهم لالیگا، در ورزشگاه نیوکمپ میزبان رئال بتیس بود و موفق شد این تیم را با نتیجه 2-5 شکست داده و سه امتیاز به حساب خود واریز کند.

Игрок ФК Барселона Лионель Месси празднует гол во время турнира Ла Лига - اسپوتنیک افغانستان
بارسا 5 – بتیس 2؛ بازگشت به روزهای خوب با درخشش مسی

در این دیدار مسی از ابتدأ وارد زمین نشد و روی نیمکت قرار داشت، اما در نیمه دوم با دشوار شدن شرایط وارد زمین شد و بازی را متحول ساخت.

این بازیکن دو بار برای کاتالان‌ها گُلزنی کرد و در پایان دیدار بهترین بازیکن زمین شناخته شد.

در پایان بازی بسیاری از کارشناسان از مسی تحیسن کردند و جوردی آلبا مدافع چپ آبی‌اناری‌ها در گفت‌و گو به خبرنگاران مدعی شد که تیم با مسی به مراتب بهتری بازی می‌کند.

او گفت:" کیفیت او به همه معلوم است، او وارد زمین شد و نتیجه بازی را تغییر داد. او بازیکن متفاوتی است. ما با مسی خیلی بهتر بازی می‌کنیم و همه او را در زمین می خواهیم."

این در حالی‌ست که مسی در چندین بازی لالیگا موفق به گُلزنی در جریان بازی نشده بود و بسیار معتقد بودند که او آن بازیکن سابق نیست، لئو اما با درخشش در برابر بتیس دهن منتقدانش را بست و بار دیگر خودش را ثابت کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала