افزایش تدابیر امنیتی سرویس مخفی امریکا برای بایدن

© REUTERS / KEVIN LAMARQUEافزایش تدابیر امنیتی سرویس مخفی امریکا برای بایدن
افزایش تدابیر امنیتی سرویس مخفی امریکا برای بایدن - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روزنامه امریکایی گزارش داده که تدابیر امنیتی برای جو بایدن افزایش یافته چون پیش‌بینی می‌شود که او روز جمعه اعلام پیروزی کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از واشنگتن پست، سرویس مخفی امریکا قصد دارد که نیروهای کمکی برای محافظت جو بایدن، نامزد ریاست جمهوری بفرستید.

خاطر نشان می شود كه بلافاصله پس از اعلام خبر ستاد انتخاباتی بایدن مبنی بر قصد وی برای استفاده از اتاق كنفرانس ویلمینگتون حداقل برای یك روز دیگر، تصمیم به اعزام نیروهای اضافی برای محافظت از بایدن گرفته شد.

پخش زنده انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا
افزایش تدابیر امنیتی سرویس مخفی امریکا برای بایدن - اسپوتنیک افغانستان
پخش زنده انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا

براساس قانون، سرویس امنیتی مخفی ایالات متحده به محض اعلام برنده شدن، یکی از نامزدان در انتخابات، تدابیر امنیتی خود را افزایش می‌دهد. مطابق با همین پروتکل، صورتی که بایدن برنده اعلام شود و ترامپ از موافقیت خودداری کند، سرویس مخفی تا اواسط ماه دسمبر قادر به انجام کامل وظایف رسمی خود نیست، مجمع گزینندگان یا الکترال کالج رای را تائید کند.

​لازم به ذکر است که انتخابات ریاست جمهوری امریکا برگزار شده و هم اکنون شمارش آرا ادامه دارد. هر دو نامزد ریاست جمهوری یعنی دونالد ترامپ و جو بایدن خود را پیروز رقابت می دانند؛ دونالد ترامپ در عین حال به روند شمارش آرا اعتراض و اعلام کرده که در روند شمارش "تقلب" رخ داده است. بر اساس آمار منتشره توسط رسانه‌ها، جو بایدن تاکنون با کسب 264 رای الکترال در مقابل 214 رای الکترال ترامپ، پیشتاز این رقابت انتخاباتی است و شانس بیشتری برای پیروزی در این رقابت دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала