Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پوچتینو به اولدترافورد نزدیک‌تر شد

© Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر مائوریسیو پوچتینو
مائوریسیو پوچتینو  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منچستریونایتد برای جایگزینی سولسشیر به مائوریسیو پوچتینو سرمربی سابق تاتنهام نزدیک می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک؛ باشگاه منچستریونایتد برای جایگزینی سولسشیر سرمربی فعلی خود، در تلاش است تا مائوریسیو پوچتینو سرمریب سابق تاتنهام را تعیین نماید.

گزارش‌های "منچستریونایتد ایونینگ نیوز" می‌رساند که یونایتد با نمایندگان پوچتینو تماس گرفته است.

این فصل را من‌یونایتد با هدایت سرمربی نارویژی ناخوشایند شروع کرده و اکنون تیم پانزدهم در جدول لیگ برتر است. نمایش این تیم در مقابل تیم ترکیه‌ای چهارمین شکست سولسشیر در 9 بازی لیگ برتر و لیگ قهرمانان را به ثبت رساند.

پوچتینو 48 ساله آرجانتینی از زمان اخراج از تاتنهام و روی کار آمدن ژوزه مورینیو 12 ماه است که بیکار می‌باشد و سرمربی سابق ساوتهمپتون تایید کرد که آماده بازگشت به مربیگری است.

او مرتباً با صندلی داغ شیاطین سرخ و مشاغل خارج از کشور در رئال مادرید و زنیت سن پترزبورگ در ارتباط بوده است.

پوچتینو به عنوان یک کارشناس در دوشنبه شب فوتبال اسکای اسپورت صحبت کرد: "من همیشه احساس می‌کنم که آماده حضور در این بازی هستم. من فوتبال را دوست دارم، این وظیفه من است. وقتی کار می‌کنید استرس نیست، رفتن به زمین تمرین استرس نیست، آماده سازی بازی استرس نیست بل رقابت است. موهای من بلند است، نگاه کن. امیدوارم که وقتی دوباره شروع به کار می‌کنم آنرا قطع کنم. من مشتاقانه منتظر درگیر شدن در این بازی هستم."

یان ورتونگن مدافع سابق پوچتینو اشاره کرد که او "بی تاب" در جستجوی کار بزرگ است و مربی که پنج سال و نیم را در شمال لندن گذراند مورد علاقه سران من‌یونایتد است.

پس از سوال این‌که آیا بعد از شکست چهارشنبه شب در اروپا از کار خود ترسید ولی سولسشیر حاضر به پاسخ نشد. وی گفت: "من از اظهار نظر در مورد چنین چیزی خودداری می‌کنم. البته اول کار است و نظرات همیشه وجود دارد، شما باید قوی بمانید. من برای انجام یک کار در باشگاه استخدام شده‌ام و این کار را در حد توانم با کادرفنی انجام می‌دهم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала