Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیگ قهرمانان اروپا؛ پیروزی سیتی، لیورپول، آژاکس، پورتو و بایرن برابر حریفان

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر کاپ لیگ قهرمانان اروپا
کاپ لیگ قهرمانان اروپا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دو نخستین شب از سومین هفتۀ دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، 6 دیدار به صورت همزمان برگزار شد که سیتی، لیورپول، آژاکس، پورتو، بایرن و رئال مادرید در برابر حریفان به برتری.

به گزارش اسپوتنیک، نخستین شب از هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا، با دو دیدار همزمان آغاز شد که اتلتیکو مادرید در مسکو برابر لوکوموتیوی مسکو متوقف شد و گلاباخ با نتیجه سنگین 0-5 شاختار را از پیش رو برداشت.

در ادامه 6 دیدار دیگر به صورت همزمان برگزار شد که در مهم‌ترین دیدار، لیورپول از گروه D، به مصاف آتالانتا رفت و این تیم با نتیجه 0-5 شکست داد.

برای لیورپول در این دیدار دیگو ژوتا در دقایق 16، 33 و 54 هتریک کرد، محمد صلاح در دقیقه 47 و مانه در دقیقه 49 موفق به گولزنی شدند.

در دیگر دیدار از این گروه آژاکس به میدتیلند رفت و موفق شد با گُل‌های سانتوس در دقیقه 1 و تادیچ در دقیقه 13 و آندرس در دقیقه 18 با نتیجه 1-2 شکست دهد.

در این گروه لیورپول با 9 امتیاز صدرنشین است، آژاکس با 4 امتیاز دوم و آتالانتا نیز با 4 امتیاز و اختلاف گُل زده در رده سوم قرار دارد.

از گروه C این رقابت‌ها نیز دو دیدار برگزارشد که سیتی با سه گول تورس، ژسوس و کانسلو موفق به شکست المپیاکوس شد و پورتو به سه گُل از سد مارسی گذشت.

در این گروه سیتی با 9 امتیاز صدرنشین است، پورتو با 6 امتیاز دوم و المپیاکو با 3 و المپیک مارسی هم 0 امتیاز سوم و چهارم اند.

از گروه A رقابت‌ها یک دیدار برگزار شد که بایرن مونیخ در برابر سالزبورگ قرار گرفت و این تیم با نتیجه سنگین 2-6 شکست داد.

در این دیدار روبرت لواندوفسکی در دقیقه 21 از روی نقطه پنالتی و 88، راسموس در دقیقه 44 ( گُل بخودی)، بواتنگ در دقیقه 79، سانه در قیقه 83 و هرناندز 2+90 برای بایرن و بریشا در دقیقه 4 و اکوگاوا در دقیقه 66 برای سالزبورگ موفق به گولزنی شدند.

در این گروه بایرن با 9 امتیاز صدرنشین است، اتلتیکو با 4 امتیاز دوم، لوکوموتیو با 2 امتیاز سوم و ردبورسالزبورگ با 1 امتیاز در رده چهارم قرار دارد.

رئال مادرید نیز با نتیجه 2-3 از سد اینترمیلان گذشت و نخستین پیروزی خود را در این فصل کسب کرد.

فردا شب نیز هشت دیدار دیگر برگزار خواهد شد که در مهترین آن‌ها بارسا به مصاف دیناموکیف و پاریسن جرمن به مصاف لایپزیگ خواهد رفت.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала