Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ایسکو در راه خامس؛ هافبک ناراضی زیدان شاگرد آنجلوتی میشود؟

© REUTERS / Peter CziborraIsco
Isco - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بر بنیاد گزارش ها، ایسکو هافبک نیمکت نشین رئال مادرید علاقه مند است تا در بازار نقل و انتقالات زمستانی راهی لیگ برتر و تیم اورتون شود.

به گزارش اسپوتنیک، ر

وزنامه میرور در انگلیس میگوید، ایسکو از نیمکت نشینی در رئال و از این که زیدان رویش حساب نمیکند، به تنگ آمده و میخواهد در زمستان راهی تیم اورتون شود تا دوباره بازی زیر نظر کارلو آنجلوتی را تجربه کند.

البته رئال قصد دارد که ایسکو را به صورت قرضی در اختیار تیم جدید قرار دهد و سپس برای دائمی شدن قراردادش وارد عمل شود.

البته رئال از مشتریان این بازیکن ملی پوش درخواست کرده باید دستمزد او را تمام و کمال پرداخت کنند.

با این حال و طبق گزارش ها، رئال با مدیر برنامه های ایسکو صحبت کرده و در حال حاضر پیشنهاداتی از لیگ برتر و فوتبال ایتالیا برای جذب این بازیکن وجود دارد.

در تابستان گذشته نیز تیم های یوونتوس، سویا و آرسنال علاقه مند جذب ایسکئ بودند، اما این علاقه هرگز رسمی نشد و در نهایت این بازیکن در رئال ماندنی شد.

ایسکو در سال 2013 از مالاگا به رئال پیوست و تاکنون موفق به کسب دو عنوان قهرمانی لالیگا و 4 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا شده است.

او تا سال 2022 با رئال مادرید قرارداد دارد.

با این حال ایسکو تلاش خواهد کرد تا در تیمی حضور پیدا کند تا فرصت بازی نیز برایش فراهم شود، زیرا نیمکت نشینی او را از ترکیب تیم ملی اسپانیا برای بازی در یورو 2021 و جام جهانی 2022 دور خواهد کرد.

همه این ها در حالیست که زیدان به ایسکو اطلاع داده که او در ترکیب و تاکتیک اصلی تیم او جایی ندارد و باید به فکر تیم جدیدی برای خود باشد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала